Galimybės „Instagram“ tinkle plečiasi – ar jau išbandėte šiuos funkcionalumus?

„Instagram“ ir toliau plečia savo funkcijų spektrą, siekdama patenkinti individualių vartotojų ir prekių ženklų poreikius. Platforma nuolat testuoja ir diegia naujus funkcionalumus, leidžiančius lengviau bendradarbiauti, didinti auditorijos įsitraukimą ir kurti dar patrauklesnį turinį. Apie kokius funkcionalumus turėtumėte žinoti?

Kolaboracijos naudojant bendrus „Instagram“ įrašus

Vienas sparčiai išpopuliarėjusių naujų „Instagram“ funkcionalumų – galimybė kurti kolaboracijas (bendrus įrašus) su kitomis paskyromis. Pradinis įrašo autorius gali pažymėti kitą privačią arba viešą paskyrą kaip bendrakūrėją, o pažymėtoji paskyra gali žymą priimti arba atmesti. Priėmus kvietimą įrašas bus rodomas abiejuose profiliuose ir platinamas jų sekėjams „Instagram“ kanale. Pradinis įkelto turinio autorius kitą paskyrą pridėti arba pašalinti gali bet kada. Toks bendradarbiavimas didina įrašų pasiekiamumą, suteikiant galimybę būti pastebėtiems ne tik jūsų, bet ir bendrakūrėjo sekėjų.

Atsakymai „Reels“

Atsižvelgusi į „TikTok“ pavyzdį „Instagram“ pristatė „Reels“ atsakymų funkciją, taip suteikdama kūrėjams ir prekių ženklams daugiau galimybių užmegzti artimą ryšį su savo auditorijomis. Kai vartotojas palieka komentarą po viešai paskelbtu „Reel“ vaizdo įrašu, jo autorius gali atsakyti į jį kitu vaizdo įrašu ir taip užmegzti dialogą su komentatoriumi. Tokiu būdu galima atsakyti į klausimus, atkreipti dėmesį į teigiamus atsiliepimus ar pateikti savo argumentus atsakant į neigiamus.

„Threads“ programėlė

2023 m. vasarą „Meta“ pristatė programėlę „Threads“. Programėlė naudoja tą pačią prisijungimo informaciją kaip ir „Instagram“, taigi jei turite paskyrą šioje platformoje galite naudotis ir „Threads“ – tereikia prisijungti. Kuo ši programėlė ypatinga? Ji buvo sukurta kaip tiesioginis konkurentas visų gerai pažįstamam socialiniam tinklui „X“ (buvusiam „Twitter“). Platformos funkcionalumai labai panašūs – vartotojai gali skelbti tekstinius įrašus, paveikslėlius, vaizdo ir balso įrašus, taip pat reaguoti į kitų naudotojų keliamus įrašus, jais dalintis ar į juos atsakyti.  Nors pradžioje iš tiesų atrodė, kad „Threads“ turi potencialą tapti naujuoju „Twitter“, vis dėlto palaipsniui naujienų agentūros ėmė pranešinėti apie mažėjantį kasdien aktyvių naudotojų skaičių, tad platformos ateitis nėra iki galo aiški. Kol programėlė „ant bangos“ – ji gali būti puiki priemonė sustiprinti savo matomumą socialiniuose tinkluose. Tačiau pernelyg daug laiko į tai investuoti nereikėtų. 

Komentarų apklausos (ang. Polls)

„Instagram“ komentarų apklausos yra palyginti nauja platformos funkcija. Šios apklausos panašios į sparčiai išpopuliarėjusias „Instagram“ istorijų apklausas. Komentarų apklausa su rezultatais yra patalpinami po įrašu. Pasitelkę šį funkcionalumą galima skatinti didesnį auditorijos įsitraukimą ir dar geriau ją pažinti. Deja, „Polls“ veikia ne visur – tokių apklausų kūrimo galimybės vis dar yra testuojamos ir gali būti ribojamos pagal paskyros tipą ar regioną.

Muzika – visur

Nuotraukų juk negalima girdėti, ar ne? Klystate – „Instagram“ taip nėra jau kurį laiką. Norimą muziką čia galite pridėti ne tik prie „Reels“ vaizdo įrašų, bet ir prie istorijų, nejudančių nuotraukų ar karuselių – o tai padeda didinti jūsų kuriamo turinio patrauklumą. Norite dar kartą išgyventi „Myspace“ laikus? Dabar asmeninį garso takelį galite pridėti ir prie savo „Instagram“ profilio. Tiesiog paspauskite „redaguoti profilį“, tuomet „pridėti muzikos“ ir suraskite savo mėgstamą dainą. Pasirinkę pageidaujamą 30 sekundžių trukmės dainos dalį paspauskite „atlikta“ ir viskas – muzika jau jūsų profilyje! 

Diegiamos naujos funkcijos suteikia vartotojams daugiau būdų efektyviai komunikuoti ir kurti, padeda didinti įrašų pasiekiamumą, geriau pažinti auditoriją ir išlaikyti ryšį su sekėjais. Nepaisant to, kad kai kurios funkcijos dar nėra prieinamos visur – galimybės „Instagram“ tinkle plečiasi. Svarstote, kokias dar naudas gali pasiūlyti šis socialinis tinklas? O galbūt ieškote, kas „Instagram“ komunikacija pasirūpintų už jus? Pasikalbėkime!

Pasidalinkite straipsniu

Taip pat skaitykite

Idėjų kalendorius 2024-ųjų metų komunikacijai: liepa, rugpjūtis, rugsėjis
Jau pakalbėjome apie pirmuosius du šių metų ketvirčius, o šį kartą kviečiame apžvelgti, kokios temos gali būti naudingos 2024-ųjų metų

Skaityti daugiau

Idėjų kalendorius 2024-ųjų metų komunikacijai: sausis, vasaris, kovas
Norint, kad jūsų prekių ženklas išliktų matomas ir įdomus ištisus metus, reikalinga nuosekli kokybiško, vertingo bei įtraukiančio turinio komunikacija. Norėdami

Skaityti daugiau

Dizainas – investicija, dėl kurios nepasigailėsite
Rinkodaros ekspertai, kalbėdami apie prekių ženklo įvaizdį, neretai akcentuoja, jog turite būti matomi. Tačiau vien tik būti matomiems nepakanka. Komunikacija

Skaityti daugiau