Google Ads reklama


Google reklama kokybiškoms konversijoms
Mūsų kuriamos efektyvios Google paieškos ir vaizdinės reklamos kampanijos padės jūsų verslui pasiekti tikslinę auditoriją, pritraukti naujų klientų ir padidinti pardavimus.
- Esame autorizuoti Google Ads partneriai.
- Išleisdami vieną eurą reklamai vidutiniškai klientams uždirbame devynis eurus (ROAS – 9).
- Atliekame nuolatinę konkurentų ir rinkos analizę.
- Orientuojamės į efektyviausią kokybišką konversiją.
Google paieškos ir vaizdinės reklamos kampanijos
Google paieškos reklama rodo tekstinius skelbimus, kai vartotojai įveda raktinius žodžius, susijusius su prekėmis ar paslaugomis. Vaizdinės reklamos tinklas leidžia pasiekti vartotojus įvairiose svetainėse, kur jiems rodomi reklaminiai baneriai.
Naudodami Google Ads DI sprendimus ir Google Tag Manager, optimizuojame kampanijas pagal kliento tikslus, kad pasiektume tikslinę auditoriją ir padidintume konversijas.
Youtube reklama
Naudodami vaizdo įrašo reklamines kampanijas „YouTube“ pasiekiame tikslinę auditoriją pagal vartotojų pomėgių temas, raktažodžius ir demografinius rodiklius. Naudojame šiuos skelbimų formatus:
- Praleidžiamieji skelbimai – rodomi prieš, per ar po vaizdo įrašo, leidžiant praleisti po 5 sekundžių.
- Nepraleidžiamieji skelbimai – iki 15 sekundžių ilgio, rodomi prieš, per ar po vaizdo įrašų. Jų negalima praleisti.
- Trumpi vaizdo skelbimai – 6 sekundžių arba trumpesni reklaminiai pranešimai, kurių negalima praleisti.
- Skelbimai sklaidos kanale – rodomi spustelėjus skelbimo miniatiūrą.
Performance Max kampanijos
Tai kampanijų tipas, apimantis visus Google kanalus: paieškos ir vaizdinės reklamos tinklą, Gmail, YouTube ir Shopping Ads. Jis padeda pasiekti didesnę tikslinę auditoriją.
Pasitelkdami Pmax kampanijos naudojame išmanųjį kainų siūlymą ir dirbtinį intelektą, optimizuojame kampanijas pagal konkrečius tikslus, kas didina našumą ir padeda gauti daugiau kokybiškų konversijų.
Retargetingas ir remarketingas
Google Ads padeda iš naujo sudominti svetainės lankytojus, kurie neatliko norimo veiksmo (neužpildė užklausos, neužsisakė ar nepirko), bei priminti apie save esamiems klientams. Svetainės lankytojus grupuojame pagal įvairius parametrus ir rodome jiems pritaikytus personalizuotus skelbimus.
Konversijų matavimas su Google Tag Manager ir GA4
Dirbame su įrankiais, padedančiais nustatyti ir sekti konversijas jūsų internetinėje svetainėje. Konversijos gali būti paspaudimai ant telefono numerio, formos išsiuntimų užklausos, prekės įsidėjimas į krepšelį ar pirkimas. Pasirūpiname, kad konversijos būtų atvaizduojamos Google Analytics 4 duomenų analitikos įrankyje – tokiu būdu galima matyti ir suprasti, kaip verslui sekasi (kiek gauta užklausų ar įvykdyta pardavimų).
Google Ads reklamos nauda verslui
- Naujai sukurta Google Ads paskyra gauna 350 Eur kuponą reklamai, išleidus pirmus 350 Eur.
- Google Ads raktažodžiai turi kokybės balą (quality score), kuriuo remdamiesi galime redaguoti skelbimų tekstus, labiau pritaikytus vartotojo paieškos tikslams ar labiau pritraukiančius potencialių klientų dėmesį.
- Reklamų rodymo tvarkaraštis, demografinių rodiklių įžvalgos, auditorijų segmentų pasirinkimai leidžia labai tiksliai paskirstyti reklamos biudžetą geriausiai veikiančioms reklaminėms kampanijoms.
- Vaizdinei reklamai galima parinkti puslapius (placements), kuriuose tikslinga rodyti reklaminius banerius – tai dar vienas būdas pasiekti tikslinę auditoriją.
- Vertės nekuriantys raktažodžiai įtraukiami į neigiamų raktažodžių sąrašą (negative list) – pagal juos vartotojams reklaminiai skelbimai nerodomi.

Autorizuoti Google partneriai
Reklamos optimizuojamos kasdien
Duomenų sekimo ir analitikos ekspertai
Vidutinis klientų ROAS - 9
Kodėl mes?
Kiekvienas verslas yra unikalus, todėl visada skiriame laiko suprasti specifinius verslo tikslus ir poreikius bei pagal tai pritaikyti strategijas kampanijoms.
Google Ads reklama pasirūpins

+4
Pasiekti rezultatai
Google Ads reklama
Email marketingas
Socialinių tinklų administravimas
Grafinio dizaino paslaugos
Tekstų rašymas
Marketingo strategija
Lietuvos monetų kalykla
Google Ads reklama
Email marketingas
Socialinių tinklų administravimas
Grafinio dizaino paslaugos
Tekstų rašymas
Marketingo strategija
Rezultatai
20
x
Išaugę online pardavimai
2
x
Išaugęs prekių ženklo paieškų skaičius
34.87
Naujienlaiškių ROI išleidus 1 €
39.71
Meta Ads ROAS
BAGS & MORE
Google Ads reklama
Email marketingas
Socialinių tinklų administravimas
Grafinio dizaino paslaugos
Tekstų rašymas
Rezultatai
80
%
Išaugęs prekių ženklo paieškų kiekis Google
2
x
Išaugę el. parduotuvės pardavimai
7.26
Naujienlaiškių ROI išleidus 1 €
7.14
Meta Ads ROAS
Google Ads reklama
Email marketingas
Socialinių tinklų administravimas
Grafinio dizaino paslaugos
Tekstų rašymas
Google Ads reklama
Email marketingas
Socialinių tinklų administravimas
Grafinio dizaino paslaugos
Tekstų rašymas
Marketingo strategija
Vitaresta
Google Ads reklama
Email marketingas
Socialinių tinklų administravimas
Grafinio dizaino paslaugos
Tekstų rašymas
Marketingo strategija
Rezultatai
4000
+
Per metus surenkama besidominčiųjų darbu duomenų bazė
600
+
Potencialių darbuotojų per metus
2
x
Išaugęs įmonės darbuotojų skaičius
2024 metais padėjome klientams pasiekti tokius rezultatus.
Patikėkite savo marketingą mums.
D.U.K.
Pirmiausia būtina apsibrėžti, kokie yra jūsų tikslai: lankomumo didinimas, daugiau lead’ų, daugiau pardavimų ar kt. Tuomet reikia Keyword planner įrankiu atlikti rinkos konkurencingumo ir raktažodžių analizę, atsižvelgiant į savo tikslus – ne visi raktažodžiai tinka visiems tikslams. Atrinkus tinkamiausius raktinius žodžius, galima pamatyti kiek parodymų per mėnesį jie vidutiniškai generuoja, jų CPC (cost per click) ir pagal tai paskaičiuoti preliminarų reklamos biudžetą.
Paieškos reklamos, rodomos kaip tekstiniai skelbimai virš arba po organinės paieškos rezultatų, vartotojui į Google įvedus raktinį žodį.
Vaizdinės reklamos – statiniai arba dinaminiai baneriai rodomi svetainėse, kurios yra Google Display Network tinkle, Youtube ir mobiliose aplikacijose.
Video reklamos, rodomos žiūrint video turinį YouTube arba kaip rezultatas video feed’e, prieš / per / po vaizdo įrašo ir gali būti praleidžiamos arba ne.
Shopping Ads – rodomos Google Shopping skirtuke, dažniausiai virš visų Google paieškos rezultatų. Labiausiai šis tipas tinka el. parduotuvėms, nes reklamoje rodomas prekės paveikslėlis, pavadinimas, kaina bei aprašymas. Lietuvoje šis reklamos tipas neveikia, tad labiau yra aktualus norintiems reklamuotis užsienyje.
App Ads – reklamos, skirtos skatinti mobiliųjų aplikacijų įsidiegimą, kurios gali būti rodomos paieškos rezultatuose, Youtube, Google Play ir GDN tinkle.
Local Ads – atsiranda kaip rezultatas Google žemėlapiuose, taip pat pačiame žemėlapyje verslo fizinė lokacija būna labiau pastebima.
pMax reklamos kampanijos – apjungia visus reklamos tipus ir leidžia Google algoritmams optimizuoti šias kampanijas pagal nustatytus vartotojų signalus bei auditorijas, siekiant geriausių rezultatų.
Pirmiausia reikia nusistatyti pagrindinius KPI, pavyzdžiui: Conversion Rate, Cost per Conversion, CTR, ROAS ir t.t. Norint gauti kuo daugiau detalių duomenų apie vartotojų elgseną svetainėje, būtina sukonfigūruoti duomenų sekimą iš serverio pusės ir naudoti integraciją su GA4.
Taip pat, svarbu atlikinėti A/B testavimą skirtingiems skelbimų variantams bei vizualams, siekiant išsiaiškinti kas veikia geriausiai, optimizuoti raktažodžius ir pašalinti netikslias užklausas iš kampanijų. Žinant pagrindinius KPI ir sekant rezultatus Google Ads ir GA4, galima vertinti reklamų efektyvumą. Jei, pavyzdžiui, vieno skelbimo ar raktinio žodžio Conversion Rate yra dvigubai mažesnis už kito, esančio toje pačioje skelbimų grupėje, verta apsvarstyti jo išjungimą.
A / B testavimas (dar vadinamas daliniu testavimu arba „split testing“) yra metodas, naudojamas norint palyginti dvi tam tikro reklaminės kampanijos elemento versijas, siekiant nustatyti, kuri jų veikia geriau pagal iš anksto nustatytą metriką.
Raktažodžiai yra žodžiai ar frazės, kuriuos vartotojai įveda į paieškos sistemas, norėdami rasti informaciją, produktus ar paslaugas. Tam, kad išsiaiškintumėte, kokie žodžiai ir frazės yra dažniausiai naudojami jūsų tikslinės auditorijos, reikia atlikti raktažodžių analizę. Tam tinka Keyword Planner, Google Trends ar SEO įrankiai, tokie kaip Ahrefs ar SEMrush.
Svarbu rinktis tokius raktažodžius, kurie turi pakankamą paieškos apimtį, bet nėra per daug konkurencingi. Raktažodžiai su aukšta konkurencija gali būti brangesni, todėl svarbu rasti pusiausvyrą. „Long-tail“ raktažodžiai yra ilgesnės ir konkretesnės frazės, kurios paprastai turi mažesnę konkurenciją ir aukštesnį konversijų rodiklį. Pavyzdžiui, vietoje bendro raktažodžio „batai“, galima naudoti „moteriški bėgimo batai su paminkštinimu“. Kampanijose reikia kurti raktažodžių grupes pagal temas ar produktų kategorijas. Tai padės efektyviau kurti skelbimus ir parinkti jiems nukreipimo puslapius, atitinkančius vartotojų paieškos tikslą.
Minimalaus biudžeto nėra, bet kuo jis didesnis – tuo geriau. Ypatingai, jei kampanijose naudojamos automatinės kainos už paspaudimą nustatymo strategijos. Didesnis biudžetas leidžia algoritmams greičiau optimizuoti kampanijas geresniems rezultatams.
Fiksuotas mėnesio mokestis.
Jeigu produktas / paslauga jau turi rinką, rezultatų gerėjimą įprastai galima pastebėti jau po dviejų mėnesių.
Tačiau jei produktas neturi rinkos ir yra sunkiai suvokiamas vartotojams, tai gali užtrukti ženkliai ilgiau.


Pasikalbam!
Drauge galime rasti tinkamiausią sprendimą.