Idėjų kalendorius 2024-ųjų metų komunikacijai: spalis, lapkritis, gruodis

Norint, kad jūsų prekių ženklas išliktų matomas ir įdomus ištisus metus, reikalinga nuosekli kokybiško, vertingo ir įtraukiančio turinio komunikacija. Šį kartą kviečiame apžvelgti, kokios temos gali būti naudingos 2024-ųjų metų spalį, lapkritį ir gruodį.

SPALIS

Spalio 1 d. yra trigubai ypatinga: šią dieną minima Tarptautinė kavos diena, Pasaulinė vegetarų diena bei Pasaulinė muzikos diena. Jei dirbate maisto pramonės srityje, galbūt turite ką pasiūlyti kavos mėgėjams ar vegetarams? Tai galimybė parodyti šiems klientams išskirtinį dėmesį. Na, o jei dirbate kitoje srityje, kodėl gi nepasidalinus mėgstamais muzikos kūriniais? O galbūt savo tarpe turite instrumentais grojančių kolegų? Pasaulinė muzikos diena gali tapti puikia proga užmegzti ryšį su savo auditorija!

Spalio 4 d. gyvūnų mylėtojai visame pasaulyje švenčia Pasaulinę gyvūnijos dieną. Su gyvūnais susijusiomis prekėmis ar paslaugomis prekiaujantiems verslams tai proga priminti apie save ir pasiūlyti ką nors išskirtinio savo klientams. Tačiau šią dieną savo komunikacijai išnaudoti gali ir kiti verslai – parodykite mielus savo augintinius ir paskatinkite savo auditoriją pasidalinti akimirkomis su savaisiais.  

Spalio 5 d. visose mokymo įstaigose švenčiama Mokytojų diena. Tai šventė, kurią savo komunikacijai pritaikyti gali įvairiose sferose veikiantys verslai – nuo maitinimo įstaigų iki aksesuarų parduotuvių ar poilsį bei pramogas siūlančių įstaigų. Paskatinkite savo klientus parodyti mokytojams dėmesį, išreikšti jiems padėką ir padovanoti ką nors mielo. Taip pat, galite suteikti mokytojams nuolaidas savo produkcijai, paslaugoms ar parengti kitą išskirtinai jiems skirtą pasiūlymą. 

Spalio 16-oji – Boso diena, tad nepamirškite pasveikinti savojo! Kaip ir mokytojų dienos atveju, Boso diena suteikia galimybę įvairiose srityse dirbantiems verslams pasiūlyti savo paslaugas ar produktus kaip išskirtinę dovaną vadovams arba paskatinti pačius Bosus pasidovanoti sau ką nors ypatingo.

Nepamirškite, kad artėja Lapkritis, o kartu su juo ir didžiausių nuolaidų metas – Black Friday ir Cyber Monday. Remiantis Google Trends duomenimis, susidomėjimas nuolaidų savaitgaliu augti pradeda jau spalio mėnesį, todėl planuoti auditorijas, rinkti prenumeratorius ir ruoštis reklaminėms kampanijoms rekomenduojame pradėti iš anksto.

Verslams, susijusiems su maistu, šį mėnesį aktualios bus šios datos: Pasaulinė maisto diena (10-16 d.), Tarptautinė virėjų diena (10-20 d.), spalio 19-oji – Saldžiausia diena, o 21-oji Tarptautinė nacho diena. Be to, 10-25 d. minima Pasaulinė makaronų diena. 

Tikriausiai nereikia priminti, kad spalio 31 d. švenčiamas šiurpusis Helovinas. Na, o visas spalio mėnuo yra minimas kaip senjorų mėnuo. Pamąstykite, ką jūsų verslas galėtų pasiūlyti šiai garbaus amžiaus auditorijai. a (07-10 d.), Greito maisto diena (07-21 d.), Tarptautinė dešrainių diena (07-23 d.) ir  Pasaulinė tofu diena (07-26 d.).

LAPKRITIS

Lapkritis, komunikacijos prasme, yra pats aktyviausias mėnuo, tad marketingo komunikaciją suplanuoti reikėtų dar gerokai iki jo pradžios. Juodojo penktadienio (11-29 d.) tradicija, kilusi JAV ir pasklidusi visame pasaulyje, iš vienos dienos palaipsniui tapo išpardavimų mėnesiu, todėl lapkritį verslai aktyviai komunikuoja didelės vertės pasiūlymus visais įmanomais kanalais, siekdami pasiekti savo klientus ir išsiskirti iš konkurentų. Jei norite, kad jūsų pasiūlymus pamatytų – komunikaciją turite būti pasiruošę dar gerokai iki Black Friday. O štai kelios kitos komunikacijos idėjos lapkričio mėnesiui:

  • Pirmąją mėnesio dieną minima Pasaulinė veganų diena, kuri gali būti aktuali maisto pramonėje, mados bei kosmetikos srityse veikiantiems verslams. Priminkite apie save, pristatykite veganiškas kosmetikos priemones, maisto produktus, patiekalus, pademonstruokite drabužius ir aksesuarus iš veganiškų medžiagų. 
  • Audito ir buhalterines paslaugas teikiančioms įmonėms aktuali gali būti Tarptautinė buhalterių ir auditorių diena, minima 11-10 d. Ši diena taip pat naudinga kanceliarinėmis prekėmis bei verslo aksesuarais prekiaujantiems prekių ženklams, kuriems tai puiki proga pasireklamuoti bei pasiūlyti išskirtines naudas.
  • Lapkričio 17-oji – Tarptautinė studentų diena. Pagalvokite, galbūt jūsų verslas turi ką pasiūlyti jaunimui? 
  • Nepamiršti reikėtų ir lapkričio 19 d. minimos Tarptautinės vyrų dienos. Tai diena, kurią savo komunikacijai gali išnaudoti vyriškos kosmetikos prekių ženklai, sporto prekėmis ir papildais prekiaujantys verslai bei daugybė kitų, prekes ar paslaugas vyrams siūlančių prekių ženklų. Čia būtina paminėti, kad ir visas lapkričio mėnuo yra minimas kaip ūsuotas / barzdotas lapkritis (ang. Movember / No Shave November). Tai skirtingose šalyse išpopuliarėjusi socialinė akcija, skirta atkreipti dėmesį į vyrų sveikatą. Sudalyvaukite šioje pasaulinėje akcijoje ir paskatinkite prisijungti savo auditoriją. 
  • Gruodis jau ant nosies, tad jei svarstote apie teminį Advento kalendorių, jį reikėtų apgalvoti ir pasiruošti iš anksto.

Ne paslaptis, kad gruodis – kosminių eilių, užpildytų paštomatų ir išparduotų prekių laikas. Vertėtų jau lapkričio pabaigoje klientams užsiminti apie artėjančią kalėdinių dovanų pirkimo karštinę ir priminti apie kol kas dar neišaugusias eiles prekybos vietose, didesnį prekių ir paslaugų pasirinkimą apsiperkant iš anksto. Paskatinkite savo klientus šventines dovanas įsigyti internetu – taip jie sutaupys laiko, išvengs ilgų eilių ir norimas gaus laiku. Tam pasitelkite naujienlaiškius bei išankstinius pasiūlymus (pvz. laimės ratą ar specialų nuolaidos kodą).

GRUODIS

Gruodis – itin aktyvus laikotarpis. Apie būtinybę iš anksto pasiruošti kalėdinius pasiūlymus priminti tikriausiai nereikia, tačiau ir be didžiųjų metų švenčių šį mėnesį gausu idėjų komunikacijai:

  • Gruodžio antroji diena 2024-aisiais bus Juodojo penktadienio „tęsinys“ – skaitmeninis pirmadienis (ang. Cyber Monday). 
  • Gruodžio trečiąją vyks dosnumo ir aukojimo antradienis. Kaip išnaudoti šią dieną marketingo komunikacijoje? Komunikuokite savo vertybes ir paaukokite pasirinktai įstaigai. Pasidalinkite geru darbu su savo auditorija, bet ne tam, kad pasipuikuotumėte – paskatinkite ir klientus prisidėti prie kilnių tikslų paaukojant tiems, kam to labiausiai reikia. Socialiai atsakingi verslai palieka vartotojams įspūdį ir didina lojalumą. Klientai yra linkę rinktis prekių ženklus, su kurių vertybės sutampa su jų pačių. 
  • Sporto entuziastams aktuali gali būti Futbolo diena, minima gruodžio 10 d. 
  • Tiems, kurie stokoja idėjų kalėdinėms dovanoms ir nemėgsta gaišti laiko ilgoms paieškoms galite paruošti kalėdinių dovanų gidą. 
  • Jei siūlote dovanų kuponus, nepamirškite apie tai informuoti savo auditorijos. Didelė tikimybė, kad juos mikliai išgraibstys pirkėjai, kurie dovanų ieško paskutinę minutę.
  • Gruodį minima Tarptautinė kalnų diena (12-11 d.), Tarptautinė arbatos diena (12-15 d.), Bjaurių kalėdinių megztinių diena (12-20 d.) ir sausainių kepimo diena (12-04 d.).
  • Būtinai išnaudokite paskutinį metų pasispardymą specialiems naujametiniams pasiūlymams, kurie gali būti tęsiami ir sausį.

Na, o jei pasiruošus gruodžio komunikaciją dar turėsite laiko – pradėkite planuoti būsimus metus. Tikrai sau padėkosite!

Pasidalinkite straipsniu

Taip pat skaitykite

Galimybės „Instagram“ tinkle plečiasi – ar jau išbandėte šiuos funkcionalumus?
„Instagram“ ir toliau plečia savo funkcijų spektrą, siekdama patenkinti individualių vartotojų ir prekių ženklų poreikius.

Skaityti daugiau

Konversijos marketinge: reikšmė ir matavimas
Konversijos yra svarbus rodiklis, padedantis įvertinti, kaip sekasi jūsų verslui ir geriau suprasti visą vartotojo kelionę iki pagrindinio tikslo –

Skaityti daugiau

Email marketingas: tiesioginis kelias į Black Friday ir Cyber Monday pardavimų sėkmę
Dinamiškame skaitmeninės rinkodaros pasaulyje tendencijos keičiasi šviesos greičiu. Įmonės nuolat ieško naujoviškų ir efektyvių būdų savo produktams bei paslaugoms reklamuoti.

Skaityti daugiau