Marketingo strategija

Strategija užtikrintam verslo augimui

Stipri marketingo strategija – pagrindas ant kurio statomi visi sėkmingi marketingo veiksmai.  

Mūsų procesas prasideda nuo išsamios verslo, tikslinės auditorijos ir rinkos analizės. Glaudžiai bendradarbiaudami su klientu, sukuriame strategiją, kuri atitinka verslo viziją ir tikslus. Analizuojame esamą situaciją ir numatome veiksmus, kurie padės prekės ženklui pasiekti aukštesnių rezultatų. 

Gerai parengta marketingo strategija padeda ne tik aiškiai nustatyti tikslus, bet ir efektyviai suplanuoti kelią jiems pasiekti. Mūsų komanda užtikrina, kad kiekvienas strategijos žingsnis būtų pagrįstas duomenimis, o veiksmai – nukreipti į apčiuopiamus rezultatus. Tokiu būdu galite būti ramūs, kad jūsų investicijos į marketingą atsipirks su kaupu. 

Klientų ir darbuotojų pasitenkinimo tyrimas ir analizė

Klientų (darbuotojų) pasitenkinimo tyrimas yra svarbus žingsnis siekiant užtikrinti ilgalaikį jų lojalumą ir jūsų verslo sėkmę. 

Mūsų atliekami tyrimai ir analizė leidžia giliau suprasti klientų poreikius, lūkesčius ir patirtį. Priklausomai nuo tikslų, verslo srities ir galimybių, tyrimams pasitelkiame įvairias metodikas: apklausas, interviu, focus grupes, naudotojų elgesio analizę ir t.t. Remiantis gautais rezultatais, pateikiame išsamią ataskaitą su išvadomis ir rekomendacijomis.

Misijos, vizijos, vertybių ir vertės pasiūlymo išgryninimas

Aiškiai apibrėžta misija, vizija ir vertybės padeda suformuoti prekės ženklo identitetą ir įtvirtinti jo poziciją rinkoje. Tai – pagrindinis įrankis, padedantis pritraukti klientus, motyvuoti darbuotojus ir atskleisti, kuo jūsų verslas išsiskiria. Vertės pasiūlymas aiškiai nurodo, kuo jūsų produktai ar paslaugos yra unikalūs ir kodėl klientai turėtų rinktis būtent jus.

Mūsų procesas prasideda nuo gilios analizės ir pokalbių su jūsų komanda. Taikome įvairias patikrintas metodikas, tokias kaip klientų, konkurentų analizė ir SSGG (stiprybių, silpnybių, galimybių ir grėsmių analizė), kurios padeda išsamiai įvertinti jūsų verslo potencialą ir konkurencinę aplinką. Drauge išsiaiškiname, kokią problemą produktas ar paslauga sprendžia, kokią pridėtinę vertę kuriate bei kas daro produktą ar paslaugą unikalią. Apibrėžiame, kokią poziciją užims prekės ženklas rinkoje ir kaip vertės pasiūlymas atitinka šią poziciją. Tai padeda užtikrinti, kad žinutė bus atpažįstama ir atitiks klientų lūkesčius.

Tikslinė auditorija ir segmentavimas

Efektyvi rinkodara prasideda nuo supratimo, kas yra įmonės idealus klientas. Siekdami išgryninti tikslines auditorijas, naudojame įvairius segmentavimo kriterijus – nuo demografinių (amžius, lytis, pajamos) iki psichografinių (vertybės, interesai) ir elgesio rodiklių (pirkimo įpročiai, reakcijos į reklamas). Apibrėžiame išsamias pirkėjų asmenybes, kurios padeda geriau suprasti, kokios problemos ir motyvai veikia jūsų klientus bei kaip geriausiai atsakyti į jų poreikius. Segmentuodami auditoriją, galime sukurti labiau skirtingoms grupėms pritaikytas žinutes ir pasiūlymus, taip padidindami jų įsitraukimą ir konversijų rodiklius.

Vartotojo kelionė

Kiekvienas vartotojas praeina tam tikrą kelią, kol apsisprendžia įsigyti produktą ar paslaugą. Šis kelias susideda iš įvairių kontaktų su prekės ženklu nuo atradimo iki pirkimo ir ilgalaikio lojalumo.

Sudarome vartotojo kelionės žemėlapį, kuris padeda identifikuoti, kuriuose etapuose vartotojai patiria didžiausią susidomėjimą ir kur gali kilti kliūtys. Tai leidžia mums optimizuoti rinkodaros strategiją, kad kiekvienas žingsnis būtų sklandus ir malonus bei atvestų iki konversijos. Kiekviename vartotojo kelionės etape klientams reikia skirtingos informacijos – sukuriame turinį ir kampanijas, kurios atitinka specifinius poreikius kiekviename etape, pavyzdžiui, informacinį turinį pradiniame atradimo etape arba specialius pasiūlymus apsisprendimo fazėje.

Taktinis marketingo planas

Marketingo planas transformuoja strategiją į konkrečius veiksmus, kurie neša realius rezultatus. Remdamiesi iškeltais tikslais kuriame detalų veiksmų planą su terminais ir atsakomybėmis. Nustatome efektyviausius rinkodaros kanalus tikslinei auditorijai. Tai gali būti socialinės medijos platformos, Google Ads, turinio rinkodara ar kitokios reklamos formos. Detaliai suplanuojame, kokį turinį ir kada reikės sukurti bei publikuoti. Tai apima reklaminius tekstus, vizualus, socialinės medijos įrašus ir kitas komunikacijos formas.

Nori sužinoti daugiau?

Drauge galime rasti tinkamiausią sprendimą. 

Marketingo strategijos nauda verslui

  • Aiškesnė kryptis ir tikslai – marketingo strategija leidžia aiškiai išsikelti verslo tikslus ir nubrėžti jų siekimo kelią. Tai padeda priimti geriau pagrįstus sprendimus ir nukreipti pastangas į sritis, kurios duoda didžiausią grąžą.
  • Tikslingas biudžeto paskirstymas – su aiškia strategija galėsite tiksliai žinoti, kur ir kada reikia investuoti į reklamas, kokį turinį kurti ir kokius kanalus naudoti, kad pasiektumėte norimą auditoriją.
  • Geresnis auditorijos supratimas -atliekama išsami rinkos ir tikslinės auditorijos analizė padeda sukurti žinutes ir kampanijas, kurios tiesiogiai kalba prekinio ženklo auditorijai ir skatina jų įsitraukimą. 
  • Konkurencinio pranašumo įgijimas – turėdami aiškią marketingo strategiją, galite išsiskirti iš konkurentų, sukurti unikalią vertę savo klientams ir greičiau reaguoti į rinkos pokyčius.
  • Nuoseklumas ir efektyvumas – marketingo strategija užtikrina, kad visi rinkodaros veiksmai būtų nuoseklūs ir orientuoti į tą patį tikslą. Tai svarbu kuriant pasitikėjimą prekės ženklu ir įtvirtinant jo poziciją rinkoje.

LiMA, NiMA, EMC marketingo valdymo sertifikatai

Patirtis su skirtingais verslo sektoriais

10+ metų patirtis, kuriant marketingo strategijas

Vidinė ekspertų komanda strategijos įgyvendinimui

Kodėl mes?

Kiekvienas verslas yra unikalus, todėl visada skiriame laiko suprasti jūsų specifinius verslo tikslus ir poreikius bei pagal tai pritaikyti strategijas kampanijoms.

Marketingo strategija pasirūpins

Pasiekti rezultatai

Google Ads reklama

Email marketingas

Socialinių tinklų administravimas

Grafinio dizaino paslaugos

Tekstų rašymas

Marketingo strategija

Lietuvos monetų kalykla

Google Ads reklama

Email marketingas

Socialinių tinklų administravimas

Grafinio dizaino paslaugos

Tekstų rašymas

Marketingo strategija

Rezultatai

20

x

Išaugę online pardavimai

2

x

Išaugęs prekių ženklo paieškų skaičius

34.87

Naujienlaiškių ROI išleidus 1 €

39.71

Meta Ads ROAS

BAGS & MORE

Google Ads reklama

Email marketingas

Socialinių tinklų administravimas

Grafinio dizaino paslaugos

Tekstų rašymas

Rezultatai

80

%

Išaugęs prekių ženklo paieškų kiekis Google

2

x

Išaugę el. parduotuvės pardavimai

7.26

Naujienlaiškių ROI išleidus 1 €

7.14

Meta Ads ROAS

Google Ads reklama

Email marketingas

Socialinių tinklų administravimas

Grafinio dizaino paslaugos

Tekstų rašymas

Google Ads reklama

Email marketingas

Socialinių tinklų administravimas

Grafinio dizaino paslaugos

Tekstų rašymas

Marketingo strategija

Vitaresta

Google Ads reklama

Email marketingas

Socialinių tinklų administravimas

Grafinio dizaino paslaugos

Tekstų rašymas

Marketingo strategija

Rezultatai

4000

+

Per metus surenkama besidominčiųjų darbu duomenų bazė

600

+

Potencialių darbuotojų per metus

2

x

Išaugęs įmonės darbuotojų skaičius
Vidutinis klientų pajamų augimas
0 % +
Užklausų
0 +
Pardavimų transakcijų
0 +

2024 metais padėjome klientams pasiekti tokius rezultatus.
Patikėkite savo marketingą mums.

Turite klausimų?

Pagrindiniai marketingo strategijos elementai yra:

  • Tikslinės auditorijos nustatymas
  • Rinkos analizė
  • Konkurentų analizė
  • Vertės pasiūlymo sukūrimas
  • Marketingo tikslų nustatymas
  • Veiksmų planavimas
  • Biudžeto paskirstymas
  • Veiklos rodiklių ir metrikų nustatymas
  • Rezultatų stebėjimas ir analizė

Tai yra jūsų organizacijos kryptis, kurios laikantis kuriama ir įgyvendinama marketingo strategija.

Surinkti duomenis apie esamus klientus (demografinius, psichografinius, elgsenos rodiklius) Atlikti rinkos tyrimus ir analizę Sukurti klientų personas, kurios atspindi jūsų idealų klientą

Tai trumpas, įtikinamas teiginys, paaiškinantis jūsų teikiamų paslaugų naudą ir tai, kaip jūs išsiskiriate iš konkurentų.

Vartotojo kelionė padeda suprasti, kaip klientai sąveikauja su jūsų verslu nuo pradinio susidomėjimo iki tapimo klientu. Suprasdami vartotojo kelionę, galite geriau pritaikyti savo marketingo veiksmus, gerinti klientų patirtį ir didinti konversijas.

Pagrindiniai rodikliai yra:

  • NPS (Net Promoter Score): matavimas, kiek klientų rekomenduotų jūsų įmonę kitiems.
  • CSAT (Customer Satisfaction Score): bendras klientų pasitenkinimo įvertinimas.
  • CES (Customer Effort Score): matavimas, kiek pastangų klientas turėjo įdėti, kad pasiektų norimą rezultatą.

Tai priklauso nuo jūsų verslo pobūdžio, tačiau rekomenduojama klientų pasitenkinimo tyrimą atlikti bent kartą per metus. Jei jūsų verslas greitai kinta, dažnai atsiranda nauji produktai ar paslaugos, tyrimą naudinga atlikti dažniau, pavyzdžiui, kas pusmetį ar kas ketvirtį. Tai padės nuolat sekti jūsų klientų nuotaikas ir greitai reaguoti į jų poreikius.

Pasikalbam!

Drauge galime rasti tinkamiausią sprendimą.