Reklama Facebook

Konversijos didžiausiame socialiniame tinkle

Kuriamas organinis turinys neatneša norimų rezultatų? Jums reikia Facebook reklamos sprendimų.

Kuriame ir administruojame Facebook reklamines kampanijas nuo A iki Z. Naudodami reklamų testavimą optimizuojame kampanijas, kad efektyviai pasiektume vartotojus kiekviename pardavimų piltuvėlio etape. Reklamas leidžiame ir Instagram, siekdami išplėsti tikslinę auditoriją. Mūsų tikslas – maksimalūs konversijų rodikliai.

  • Esame sertifikuoti Meta partneriai.
  • Išleisdami vieną eurą reklamai vidutiniškai klientams uždirbame septynis eurus (ROAS – 7).
  • Mūsų kuriamų ir leidžiamų reklamų paspaudimų rodiklio intervalas (CTR) – nuo 1.5 % iki 3.5 %. 

Facebook Pixel ir CAPI

Tai unikalus internetinėje svetainėje patalpinamas kodas, kuris suteikia galimybę sekti jos lankytojus bei jų atliekamus veiksmus. Šio įrankio dėka galime optimizuoti reklamos kampanijas ir pritaikyti jas konkretiems tikslams, tokiems kaip pardavimų el. parduotuvėje skatinimas, daugiau užpildytų registracijos formų ir pan. 
 
CAPI (Conversions API) – dar vienas būdas sekti vartotojų veiksmus, bet duomenys siunčiami tiesiai iš serverio, o ne per naršyklę, kas padeda tiksliau rinkti informaciją ir išvengti prarastų duomenų dėl naršyklių apribojimų (pvz., slapukų blokavimo). CAPI ir Pixel kartu leidžia tiksliau analizuoti klientų elgseną ir geriau optimizuoti reklamos kampanijas.

Facebook reklamos administravimas

Šis procesas prasideda nuo tikslų nustatymo ir tinkamos auditorijos pasirinkimo pagal demografinius rodiklius, interesus bei elgseną. Vėliau kuriami reklamos vizualai, tekstai, parenkami tinkami skelbimo formatai. Įjungus reklaminę kampaniją, nuolat stebimas jos našumas realiuoju laiku bei prireikus atliekami pakeitimai. Analizuodami duomenis užtikriname, kad skelbimų turinys atitiktų prekių ženklo komunikuojamą žinutę ir būtų pasiekti reklaminės kampanijos tikslai.

Facebook reklamos optimizavimas

Tai nuolatinis procesas, skirtas pagerinti kampanijos rezultatus ir sumažinti išlaidas. Tam, kad skelbimai būtų tinkamai optimizuoti, stebime rezultatus, koreguojame auditorijos pasirinkimus, skelbimų turinį bei biudžetą. Facebook reklamos platforma leidžia naudotis automatine optimizacija, kurioje algoritmai parenka, kada ir kam geriausia rodyti reklamą, kad būtų pasiektas maksimalus efektyvumas.

Katalogas ir jo reklama

Facebook katalogas yra naudingas įrankis, kuriame saugoma informacija apie parduodamus produktus. Katalogą naudojame tiek Facebook, tiek Instagram tinkle, kur potencialiems klientams rodomos dinaminės, kolekcijų bei kitos reklamos. Kataloginė reklama įprastai veikia geriau nei kitos reklamos formos, nes reklamuojamos vartotojų jau peržiūrėtos prekės. 

Ataskaitos ir analizė

Siekiant užtikrinti Facebook reklamos efektyvumą, rengiamos ataskaitos ir atliekama rezultatų analizė: tikslinės auditorijos sąveika su reklama, investicijų grąža (ROAS), įsitraukimo rodikliai, konversijos, A/B testavimas bei kiti. Tai leidžia suprasti, kuri reklamos strategija generuoja geriausius rezultatus ir kaip efektyviau paskirstyti biudžetą. Be to, A/B testavimas ir detalios ataskaitos padeda lengviau identifikuoti sėkmingiausias reklamos versijas ir jas toliau tobulinti, užtikrinant maksimalų pardavimų ir užklausų augimą.

Nori sužinoti daugiau?

Drauge galime rasti tinkamiausią sprendimą.

Facebook reklamos nauda verslui

  • Facebook turi labai aiškius kampanijų tikslus, kurių pagalba galima pasiekti vartotojus skirtinguose pardavimų etapuose ir rodyti jiems pritaikytą reklamą.  
  • Labai platus auditorijų segmentų pasirinkimas, leidžia pasiekti tikslinius klientus.
  • Facebook algoritmas greitai identifikuoja geriausiai veikiančius reklamos vizualus, todėl galime efektyviai paskirstyti kampanijos biudžetą, išvengiant nereikalingų išlaidų.
  • Tai yra plačiausią auditoriją turintis skaitmeninės reklamos kanalas.

Sertifikuoti Meta partneriai

Reklamos optimizuojamos kasdien

Duomenų sekimo ir analitikos ekspertai

Vidutinis mūsų klientų ROAS – 7

Kodėl mes?

Kiekvienas verslas yra unikalus, todėl visada skiriame laiko suprasti jūsų specifinius verslo tikslus ir poreikius bei pagal tai pritaikyti strategijas kampanijoms.

Facebook reklama pasirūpins

+5

Pasiekti rezultatai

Google Ads reklama

Email marketingas

Socialinių tinklų administravimas

Grafinio dizaino paslaugos

Tekstų rašymas

Marketingo strategija

Lietuvos monetų kalykla

Google Ads reklama

Email marketingas

Socialinių tinklų administravimas

Grafinio dizaino paslaugos

Tekstų rašymas

Marketingo strategija

Rezultatai

20

x

Išaugę online pardavimai

2

x

Išaugęs prekių ženklo paieškų skaičius

34.87

Naujienlaiškių ROI išleidus 1 €

39.71

Meta Ads ROAS

BAGS & MORE

Google Ads reklama

Email marketingas

Socialinių tinklų administravimas

Grafinio dizaino paslaugos

Tekstų rašymas

Rezultatai

80

%

Išaugęs prekių ženklo paieškų kiekis Google

2

x

Išaugę el. parduotuvės pardavimai

7.26

Naujienlaiškių ROI išleidus 1 €

7.14

Meta Ads ROAS

Google Ads reklama

Email marketingas

Socialinių tinklų administravimas

Grafinio dizaino paslaugos

Tekstų rašymas

Google Ads reklama

Email marketingas

Socialinių tinklų administravimas

Grafinio dizaino paslaugos

Tekstų rašymas

Marketingo strategija

Vitaresta

Google Ads reklama

Email marketingas

Socialinių tinklų administravimas

Grafinio dizaino paslaugos

Tekstų rašymas

Marketingo strategija

Rezultatai

4000

+

Per metus surenkama besidominčiųjų darbu duomenų bazė

600

+

Potencialių darbuotojų per metus

2

x

Išaugęs įmonės darbuotojų skaičius
Vidutinis klientų pajamų augimas
0 % +
Užklausų
0 +
Pardavimų transakcijų
0 +

2024 metais padėjome klientams pasiekti tokius rezultatus.
Patikėkite savo marketingą mums.

D.U.K.

Facebook Pixel – kodas, kuris įdiegiamas jūsų internetinėje svetainėje, kad būtų galima stebėti vartotojų atliekamus veiksmus. Jį įdiegti galima per META Ads Manager, sekant nurodymus „Events Manager“ skiltyje.

Naudokite META Ads Manager įrankį pagrindinių rodiklių (pasiekiamumo, paspaudimų, konversijų) sekimui. Taip pat, rekomenduojama naudoti Google Analytics 4 integraciją ir duomenų sekimą nustatyti iš serverio pusės.

Biudžetą Facebook reklamai galima nustatyti atsižvelgiant į reklamos tikslus, auditoriją ir konkurenciją. Pradėkite nuo mažesnio biudžeto ir palaipsniui didinkite, atsižvelgiant į reklamos efektyvumą.

Pirmą mėnesį vyksta reklamos testavimai, kurių metu testuojame skirtingus reklamos vizualus, žinutes, auditorijas, segmentus.

Antrą mėnesį dažniausiai pradedame matyti rezultatus, tačiau tai priklauso ir nuo prekių ženklo žinomumo, reklamos kiekio, biudžeto, konkurencinės aplinkos.

Pasikalbam!

Drauge galime rasti tinkamiausią sprendimą.