Reklama LinkedIn


Efektyviausias kanalas B2B reklamai
LinkedIn išsiskiria galimybe lengvai segmentuoti pagal verslo sritis, pareigybes, pramonės šaką, lytį, amžių, vietovę ir kt. Tai puiki platforma ne tik B2B reklamai, bet ir darbdavio įvaizdžio formavimui.
Organinis turinys čia pasiekia auditoriją efektyviau nei kituose socialiniuose tinkluose. Bet norint pasiekti dar daugiau, būtina pasitelkti mokamą reklamą. LinkedIn reklamos suteikia galimybę tiksliai nukreipti žinutes į sprendimų priėmėjus ar specifines B2B auditorijas.
Naudodami pažangius reklamos formatus kuriame kampanijas, kurios būtų efektyvios kiekviename pardavimų piltuvėlio etape. Testuojame, optimizuojame ir administruojame reklamas, užtikrindami, jog jos pasiektų maksimalų rezultatą.
LinkedIn reklamos administravimas ir optimizavimas
InMail ir tiesioginių žinučių reklama
Personalizuoti reklaminiai sprendimai, kurie leidžia tiesiogiai bendrauti su tiksline auditorija LinkedIn žinutėse. Naudodami juos padedame užmegzti ryšius su potencialiais klientais ir partneriais bei pritraukti daugiau dėmesio į renginius, produktus ar paslaugas.
InMail – išsiskiria žinučių personalizavimu, tiksliu auditorijos segmentavimu. Taip pat galima įtraukti raginimą veikti (CTA) tiesiogiai žinutėje.
Tiesioginių žinučių reklamos (Message Ads) formatas yra panašus į InMail, tačiau dažniau naudojamas siekiant pasiekti platesnę auditoriją. Jis pasižymi interaktyvumu ir kampanijų efektyvumo vertinimu.
Insight Tag
Ataskaitos ir analizė
Siekdami užtikrinti LinkedIn reklamos efektyvumą, rengiame ataskaitas ir atliekame rezultatų analizę. Įvertinama tikslinės auditorijos sąveika su reklama, konversijų rodikliai, investicijų grąža (ROI), paspaudimų ir parodymų statistika, taip pat demografiniai duomenys apie auditoriją. Tai suteikia galimybę stebėti lankytojų elgseną svetainėje ir suprasti, kaip jie reaguoja į prekių ženklo reklamas, užtikrinant maksimalų konversijų augimą.
Nori sužinoti daugiau?
Drauge galime rasti tinkamiausią sprendimą.
LinkedIn reklamos nauda verslui
- Didžiausias profesinis socialinis tinklas pasaulyje, turintis 1 milijardą vartotojų iš 200 skirtingų šalių.
- Apie 51 % LinkedIn vartotojų priklauso 25–34 metų amžiaus grupei.
- 82 % B2B verslų, kurie vykdo reklamos kampanijas, renkasi LinkedIn.
Kiekvieną minutę daugiau nei 9 tūkstančiai LinkedIn vartotojų kandidatuoja į darbo pozicijas.

Plati organinio turinio sklaida
Optimizuotos reklamos naudojant Insight Tag
Patirtis B2B potencialių klientų pritraukime
Patirtis darbdavio įvaizdžio projektuose
Kodėl mes?
Kiekvienas verslas yra unikalus, todėl visada skiriame laiko suprasti specifinius verslo tikslus ir poreikius bei pagal tai pritaikyti strategijas kampanijoms.
LinkedIn reklama pasirūpins



+4
Pasiekti rezultatai
Google Ads reklama
Email marketingas
Socialinių tinklų administravimas
Grafinio dizaino paslaugos
Tekstų rašymas
Marketingo strategija
Lietuvos monetų kalykla
Google Ads reklama
Email marketingas
Socialinių tinklų administravimas
Grafinio dizaino paslaugos
Tekstų rašymas
Marketingo strategija
Rezultatai
20
x
Išaugę online pardavimai
2
x
Išaugęs prekių ženklo paieškų skaičius
34.87
Naujienlaiškių ROI išleidus 1 €
39.71
Meta Ads ROAS
BAGS & MORE
Google Ads reklama
Email marketingas
Socialinių tinklų administravimas
Grafinio dizaino paslaugos
Tekstų rašymas
Rezultatai
80
%
Išaugęs prekių ženklo paieškų kiekis Google
2
x
Išaugę el. parduotuvės pardavimai
7.26
Naujienlaiškių ROI išleidus 1 €
7.14
Meta Ads ROAS
Google Ads reklama
Email marketingas
Socialinių tinklų administravimas
Grafinio dizaino paslaugos
Tekstų rašymas
Google Ads reklama
Email marketingas
Socialinių tinklų administravimas
Grafinio dizaino paslaugos
Tekstų rašymas
Marketingo strategija
Vitaresta
Google Ads reklama
Email marketingas
Socialinių tinklų administravimas
Grafinio dizaino paslaugos
Tekstų rašymas
Marketingo strategija
Rezultatai
4000
+
Per metus surenkama besidominčiųjų darbu duomenų bazė
600
+
Potencialių darbuotojų per metus
2
x
Išaugęs įmonės darbuotojų skaičius
2024 metais padėjome klientams pasiekti tokius rezultatus.
Patikėkite savo marketingą mums.
D.U.K.
LinkedIn reklamos kainos gali labai skirtis priklausomai nuo kelių veiksnių, įskaitant reklamos tipą, tikslinę auditoriją ir geografinę vietovę. Paprastai reklamos kaina yra pagrįsta CPC (kaina už paspaudimą) arba CPM (kaina už tūkstantį parodymų) modeliais. LinkedIn reikalauja minimalaus dienos biudžeto, kuris yra 10 eurų dienai.
Reklamą verta naudoti, kai orientuojatės į B2B rinkodarą. LinkedIn leidžia segmentuoti auditoriją pagal profesiją, pramonės šaką ir kitus kriterijus, todėl yra naudinga kuriant tikslines kampanijas. Ją ypač efektyvu naudoti reklamuojant profesines paslaugas, tokias kaip konsultacijos ar mokymai bei ieškant potencialių darbuotojų. Taip pat naudinga siekiant pristatant naujus produktus ar paslaugas ir generuojant susidomėjimą.
Sponsored Content – leidžia dalintis turiniu, kuris matomas vartotojų naujienų sraute.
Sponsored InMail – personalizuoti pranešimai, siunčiami tiesiai į vartotojų pašto dėžutes.
Text Ads – trumpi, tiksliai parengti skelbimai, rodomi LinkedIn šoninėse juostose arba viršuje.
Dynamic Ads – personalizuoti skelbimai, automatiškai pritaikomi pagal vartotojo profilį.
Video Ads – vizualiai patraukli reklamos forma, kuri leidžia perteikti sudėtingesnes žinutes arba pasakoti istorijas apie jūsų prekės ženklą per vaizdo įrašus.
Carousel Ads – reklamos forma leidžianti viename skelbime pateikti kelias nuotraukas ar vaizdo įrašus, kuriuos vartotojai gali peržiūrėti slinkdami.


Pasikalbam!
Drauge galime rasti geriausią sprendimą.