Reklama LinkedIn

Efektyviausias kanalas B2B reklamai

LinkedIn išsiskiria galimybe lengvai segmentuoti pagal verslo sritis, pareigybes, pramonės šaką, lytį, amžių, vietovę ir kt. Tai puiki platforma ne tik B2B reklamai, bet ir darbdavio įvaizdžio formavimui.

Organinis turinys čia pasiekia auditoriją efektyviau nei kituose socialiniuose tinkluose. Bet norint pasiekti dar daugiau, būtina pasitelkti mokamą reklamą. LinkedIn reklamos suteikia galimybę tiksliai nukreipti žinutes į sprendimų priėmėjus ar specifines B2B auditorijas.

Naudodami pažangius reklamos formatus kuriame kampanijas, kurios būtų efektyvios kiekviename pardavimų piltuvėlio etape. Testuojame, optimizuojame ir administruojame reklamas, užtikrindami, jog jos pasiektų maksimalų rezultatą.

LinkedIn reklamos administravimas ir optimizavimas

LinkedIn reklamos administravimas ir optimizavimas yra esminis žingsnis norint pasiekti tikslinę auditoriją ir maksimizuoti reklamos efektyvumą.
Siekdami padidinti įsitraukimą, nustatome tikslias auditorijas, parenkame skirtingus reklamos formatus ir taikome efektyvią biudžeto valdymo strategiją.  Be to, A/B testavimas padeda nustatyti geriausias kampanijos versijas, o nuolatinis rezultatų stebėjimas leidžia optimizuoti reklamą ir pasiekti geresnę investicijų grąžą.

InMail ir tiesioginių žinučių reklama

Personalizuoti reklaminiai sprendimai, kurie leidžia tiesiogiai bendrauti su tiksline auditorija LinkedIn žinutėse. Naudodami juos padedame užmegzti ryšius su potencialiais klientais ir partneriais bei pritraukti daugiau dėmesio į renginius, produktus ar paslaugas.

InMail – išsiskiria žinučių personalizavimu, tiksliu auditorijos segmentavimu. Taip pat galima įtraukti raginimą veikti (CTA) tiesiogiai žinutėje.

Tiesioginių žinučių reklamos (Message Ads) formatas yra panašus į InMail, tačiau dažniau naudojamas siekiant pasiekti platesnę auditoriją. Jis pasižymi interaktyvumu ir kampanijų efektyvumo vertinimu.

Insight Tag

Galingas konversijos sekimo įrankis, leidžiantis išsamiai suprasti svetainės lankytojų elgesį bei pagerinti reklamos kampanijų efektyvumą. Insight Tag dėka galime optimizuoti reklamos kampanijas ir pritaikyti jas konkretiems tikslams, pavyzdžiui, potencialių klientų pritraukimui.

Ataskaitos ir analizė

Siekdami užtikrinti LinkedIn reklamos efektyvumą, rengiame ataskaitas ir atliekame rezultatų analizę. Įvertinama tikslinės auditorijos sąveika su reklama, konversijų rodikliai, investicijų grąža (ROI), paspaudimų ir parodymų statistika, taip pat demografiniai duomenys apie auditoriją. Tai suteikia galimybę stebėti lankytojų elgseną svetainėje ir suprasti, kaip jie reaguoja į prekių ženklo reklamas, užtikrinant maksimalų konversijų augimą. 

Nori sužinoti daugiau?

Drauge galime rasti tinkamiausią sprendimą.

LinkedIn reklamos nauda verslui

  • Didžiausias profesinis socialinis tinklas pasaulyje, turintis 1 milijardą vartotojų iš 200 skirtingų šalių.
  • Apie 51 % LinkedIn vartotojų priklauso 25–34 metų amžiaus grupei.
  • 82 % B2B verslų, kurie vykdo reklamos kampanijas, renkasi LinkedIn.
  • Kiekvieną minutę daugiau nei 9 tūkstančiai LinkedIn vartotojų kandidatuoja į darbo pozicijas.

Plati organinio turinio sklaida

Optimizuotos reklamos naudojant Insight Tag

Patirtis B2B potencialių klientų pritraukime

Patirtis darbdavio įvaizdžio projektuose

Kodėl mes?

Kiekvienas verslas yra unikalus, todėl visada skiriame laiko suprasti specifinius verslo tikslus ir poreikius bei pagal tai pritaikyti strategijas kampanijoms.

LinkedIn reklama pasirūpins

+4

Pasiekti rezultatai

Google Ads reklama

Email marketingas

Socialinių tinklų administravimas

Grafinio dizaino paslaugos

Tekstų rašymas

Marketingo strategija

Lietuvos monetų kalykla

Google Ads reklama

Email marketingas

Socialinių tinklų administravimas

Grafinio dizaino paslaugos

Tekstų rašymas

Marketingo strategija

Rezultatai

20

x

Išaugę online pardavimai

2

x

Išaugęs prekių ženklo paieškų skaičius

34.87

Naujienlaiškių ROI išleidus 1 €

39.71

Meta Ads ROAS

BAGS & MORE

Google Ads reklama

Email marketingas

Socialinių tinklų administravimas

Grafinio dizaino paslaugos

Tekstų rašymas

Rezultatai

80

%

Išaugęs prekių ženklo paieškų kiekis Google

2

x

Išaugę el. parduotuvės pardavimai

7.26

Naujienlaiškių ROI išleidus 1 €

7.14

Meta Ads ROAS

Google Ads reklama

Email marketingas

Socialinių tinklų administravimas

Grafinio dizaino paslaugos

Tekstų rašymas

Google Ads reklama

Email marketingas

Socialinių tinklų administravimas

Grafinio dizaino paslaugos

Tekstų rašymas

Marketingo strategija

Vitaresta

Google Ads reklama

Email marketingas

Socialinių tinklų administravimas

Grafinio dizaino paslaugos

Tekstų rašymas

Marketingo strategija

Rezultatai

4000

+

Per metus surenkama besidominčiųjų darbu duomenų bazė

600

+

Potencialių darbuotojų per metus

2

x

Išaugęs įmonės darbuotojų skaičius
Vidutinis klientų pajamų augimas
0 % +
Užklausų
0 +
Pardavimų transakcijų
0 +

2024 metais padėjome klientams pasiekti tokius rezultatus.
Patikėkite savo marketingą mums.

D.U.K.

LinkedIn reklamos kainos gali labai skirtis priklausomai nuo kelių veiksnių, įskaitant reklamos tipą, tikslinę auditoriją ir geografinę vietovę. Paprastai reklamos kaina yra pagrįsta CPC (kaina už paspaudimą) arba CPM (kaina už tūkstantį parodymų) modeliais. LinkedIn reikalauja minimalaus dienos biudžeto, kuris yra 10 eurų dienai.

Reklamą verta naudoti, kai orientuojatės į B2B rinkodarą. LinkedIn leidžia segmentuoti auditoriją pagal profesiją, pramonės šaką ir kitus kriterijus, todėl yra naudinga kuriant tikslines kampanijas. Ją ypač efektyvu naudoti reklamuojant profesines paslaugas, tokias kaip konsultacijos ar mokymai bei ieškant potencialių darbuotojų. Taip pat naudinga siekiant pristatant naujus produktus ar paslaugas ir generuojant susidomėjimą.

Sponsored Content – leidžia dalintis turiniu, kuris matomas vartotojų naujienų sraute. 

Sponsored InMail – personalizuoti pranešimai, siunčiami tiesiai į vartotojų pašto dėžutes.

Text Ads – trumpi, tiksliai parengti skelbimai, rodomi LinkedIn šoninėse juostose arba viršuje. 

Dynamic Ads – personalizuoti skelbimai, automatiškai pritaikomi pagal vartotojo profilį. 

Video Ads – vizualiai patraukli reklamos forma, kuri leidžia perteikti sudėtingesnes žinutes arba pasakoti istorijas apie jūsų prekės ženklą per vaizdo įrašus.

Carousel Ads – reklamos forma leidžianti viename skelbime pateikti kelias nuotraukas ar vaizdo įrašus, kuriuos vartotojai gali peržiūrėti slinkdami.

Pasikalbam!

Drauge galime rasti geriausią sprendimą.