Idėjų kalendorius 2025-ųjų metų komunikacijai: liepa, rugpjūtis, rugsėjis

Norint, kad jūsų prekių ženklas išliktų matomas ir įdomus ištisus metus, reikalinga nuosekli kokybiško, vertingo ir įtraukiančio turinio komunikacija. Šį kartą kviečiame apžvelgti, kokios temos gali būti naudingos 2025-ųjų metų liepą, rugpjūtį ir rugsėjį.

LIEPA

Antrasis vasaros mėnuo paprastai yra pakankamai ramus. Dauguma žmonių liepą ilsisi ir atostogauja, tad jei norite juos sudominti – turite pasiruošti iš anksto. Štai jums kelios paskutinės minutės idėjos, jei jų pritrūktumėte:

  • Liepos trečioji – Tarptautinė diena be plastikinių maišelių. Šią dieną galite priminti savo auditorijai apie tvarumą ir parodyti savo verslo vertybes. Tvarumo tema šiomis dienomis aktuali, kaip niekada anksčiau, tad nepraleiskite progos reikšmingai komunikacinei žinutei. 
  • Lietuviams ypatingai svarbi bus liepos 6-oji – Valstybės (Lietuvos karaliaus Mindaugo karūnavimo ir Tautiškos giesmės) diena. Ši diena buvo paskelbta Valstybės švente 1990-aisiais, nors jau buvo minima ir nepriklausomoje Lietuvoje dar prieš sovietinę okupaciją. Kasmet šią dieną viso pasaulio lietuviai, vienybės vardan yra kviečiami sugiedoti „Tautišką giesmę“. Kuo ji gali būti naudinga jūsų verslui? Jei prekiaujate lietuviškais produktais, naudojate lietuviškas žaliavas ar kaip kitaip galite susieti savo verslą su šia ypatinga diena – nepraleiskite progos apie tai pakalbėti su savo auditorija. Taigi, tai puiki galimybė įvairiausiems verslams komunikuoti žinutę apie savo vertybes ir meilę tėvynei.

Šis mėnesis taip pat pažers naudingų datų maisto pramonės srityje veikiantiems verslams: bus minima Pasaulinė šokolado diena (07-07 d.), skaniojo Piña colada diena (07-10 d.), Tarptautinė dešrainių diena (07-23 d.) ir  Pasaulinė tofu diena (07-26 d.).

RUGPJŪTIS

Paskutinį vasaros mėnesį laikas ruoštis augančiam komunikacijos kiekiui ir didėjančiam tempui. Dar liepą prasidėję vasaros išpardavimai rugpjūtį įgauna pagreitį – nepamirškite šiam laikotarpiui komunikacijos planuoti iš anksto. Be to, derėtų paminėti, kad nenumaldomai artėja mokslo metų pradžia, naujų rudens kolekcijų pristatymai ir finaliniai sandėlių valymai. Štai dar kelios įdomios rugpjūčio datos, kurios gali praversti planuojant komunikaciją šiam mėnesiui:

  • Verslai, siūlantys prekes ar paslaugas gyvūnėliams, turėtų pasižymėti dvi datas – Tarptautinę kačių dieną (08-08 d.) ir Tarptautinę šunų dieną (08-26 d.). Tačiau šias dienas savo komunikacijai gali puikiai išnaudoti ir kiti verslai – suorganizuokite augintinių dieną ofise, supažindinkite savo auditoriją ir paskatinkite ją įsitraukti parodant mylimus augintinius. 
  • Jei siuvate ar parduodate apatinius drabužius – ryškiai apsibraukite Tarptautinę apatinių drabužių dieną (08-10 d.). 
  • Šį mėnesį taip pat bus minima Knygų mylėtojų diena (08-09 d.), Pasaulinė fotografijos diena (08-19 d.) bei internetinių dienoraščių ir tinklaraščių diena (08-31 d.). Jei siekiate pritraukti atitinkamus pomėgius turinčias auditorijas, šios dienos gali jums praversti – pažvelkite į jas kūrybiškai. 
  • Gaminate ar parduodate kairiarankiams pritaikytas prekes? Turite kairiarankių savo kolektyve? Rugpjūčio 13 d. minima Tarptautinė kairiarankių diena, skirta kiekvienam pasaulio kairiarankiui atšvęsti šią unikalią dovaną. Tai gali tapti proga supažindinti savo auditoriją su kairiarankiais kolegomis bei pakviesti ją įsitraukti į komunikaciją – kiek jūsų sekėjų kairę ranką valdo geriau nei dešinę? 
  • Taip pat, svarbu nepamiršti ir Žolinės (08-15 d.) bei Baltijos kelio dienos (08-23 d.).

RUGSĖJIS

Rugsėjis – naujojo rudens sezono pradžia. Šį mėnesį paskutinius vasaros išpardavimus pamažu keičia naujos kolekcijos ir startuoja nauji mokslo metai. Kokios dar temos gali būti naudingos planuojant rugsėjo komunikaciją?

  • Rugsėjo 6 d. minima Pasaulinė barzdų diena – tai puiki proga apie savo prekes ir paslaugas priminti verslams, siūlantiems vyrišką kosmetiką, kūno priežiūros priemones, papildus ir vitaminus, taip pat vyrų grožio salonams. 
  • Jei dirbate grožio industrijoje, kalendoriuje būtinai pasižymėkite Tarptautinę grožio dieną (09-09 d.).
  • Rugsėjo 16 d. prasideda Europos mobilumo savaitė, kuri baigiasi rugsėjo 22-ąją minima Pasauline diena be automobilio. Tai dar viena galimybė jūsų verslui pademonstruoti savo vertybes klientui, galbūt suorganizuoti savaitės be automobilio iššūkį įmonės viduje, pakalbėti apie tvarumą ir aplinkosaugą.  
  • Net trys rugpjūčio datos bus naudingos verslams, kurie dirba sveikatos srityje: 09-13 d. minima pozityvių minčių diena, 09-25 d. Pasaulinė farmacininkų diena, o 09-29 d. – Pasaulinė širdies diena.
  • Komunikacijos planavimui praversti gali ir pasaulinė turizmo diena (09-27 d.), pasvarstykite, ką jūsų verslas gali pasiūlyti įvairių poreikių turintiems keliautojams? Esate kelionių agentūra? Nuomojate transportą kelionėms? O galbūt prekiaujate keliautojams reikalingais aksesuarais? 

Tikimės, kad šios idėjos bus naudingos, ieškant įdomių temų ir planuojant savo liepos, rugpjūčio ir rugsėjo mėnesių komunikaciją. O jei prireiktų pagalbos kuriant ir planuojant – esame pasiruošę jums padėti!

Pasidalinkite straipsniu

Taip pat skaitykite

Idėjų kalendorius 2025-ųjų metų komunikacijai: balandis, gegužė, birželis
Norint, kad jūsų prekių ženklas išliktų matomas ir įdomus ištisus metus, reikalinga nuosekli kokybiško, vertingo bei įtraukiančio turinio komunikacija. Praėjusiame

Skaityti daugiau

Email marketingas: tiesioginis kelias į Black Friday ir Cyber Monday pardavimų sėkmę
Dinamiškame skaitmeninės rinkodaros pasaulyje tendencijos keičiasi šviesos greičiu. Įmonės nuolat ieško naujoviškų ir efektyvių būdų savo produktams bei paslaugoms reklamuoti.

Skaityti daugiau

SEO: kaip atsidurti paieškos rezultatų viršūnėje?
SEO (Search Engine Optimization) – paieškos sistemų optimizavimas – jau yra privalomąja tvarka įtrauktas į kiekvieno save gerbiančio marketingo išmanytojo

Skaityti daugiau