Grafinio dizaino paslaugos

Grafinis dizainas, kuris veikia

Pirmasis įspūdis lemia daug. Dizaino priemonės, kurias kuriame, yra skirtos vizualiai pritraukti dėmesį, ir efektyviai perteikti informaciją bei padėti vartotojui lengviau suprasti komunikuojamą žinutę. 

Nuo prekės ženklo identiteto kūrimo iki įsimintinų reklamos kampanijų dizainų – mes sukursime vizualus, kurie ne tik puikiai atrodo, bet ir logiškai pagrindžia kiekvieną savo elementą, padedantį siekti iš anksto numatyto jūsų verslo ar komunikacijos tikslo. 

Firminis stilius ir identitetas (brandbook)

Kokybiškai ir profesionaliai įmonės komunikacijai būtinas firminis stilius. Prekių ženklo vadovas (brandbook) apibrėžia įmonės įvaizdį, o ilgainiui padeda klientui jus atpažinti. Jame aprašoma prekių ženklo idėja, vertybės, vizija, misija, stilius, istorija, taip pat pristatomi ir aprašomi firminio stiliaus elementai bei jų naudojimo gairės. Susipažinę su įmonės specifika, galime patobulinti jau esamą ar sukurti visiškai naują firminį stilių.

Baneriai

Tai populiariausias reklamos internete formatas, kuris naudojamas informacijos apie prekes / paslaugas pristatymui. Juos kuriame statinius ir dinaminius. Geriausios praktikos apima aiškų ir sutelktą pranešimą, paprastą ir švarų dizainą, ryškias ir kontrastingas spalvas, patrauklų ir kviečiantį CTA (veiksmą pirkti, sužinoti daugiau ir pan.), bei logotipo naudojimą baneryje, kad būtų užtikrintas prekių ženklo atpažįstamumas.

Spaudos darbų maketavimas

Spaudos darbai reikalauja dėmesio detalėms: šriftams, spalvoms, grafikos elementams bei visų jų derėjimui tarpusavyje. Tinkamas maketas pritraukia dėmesį ir padeda aiškiai perteikti informaciją. Profesionaliai atrodantys katalogai, vizitinės kortelės, lankstinukai ir kiti spaudos darbai kelia klientų pasitikėjimą prekių ženklu ir didina jo atpažįstamumą.

Pakuočių dizainas

Pakuotės dizainas atlieka svarbų vaidmenį prekės pardavimo procese, todėl jo kūrimas reikalauja įsigilinimo į jūsų ir potencialaus pirkėjo poreikius bei rinkos analizės. Įvertinę šiuos aspektus galime sukurti originalų, dėmesį traukiantį pakuotės dizainą. Jame išskiriame svarbiausias gaminio savybes bei, priklausomai nuo produkto, atsižvelgiame į specialius pakuotėms teikiamus reikalavimus. Galime sukurti visiškai naujas pakuotes arba patogbulinti esamas.

Nori sužinoti daugiau?

Drauge galime rasti tinkamiausią sprendimą.

Grafinio dizaino nauda verslui

  • Įmonę atspindinčio dizaino logotipas, internetinė svetainė, socialinių tinklų įrašai, prezentacijos, spauda, el. pašto parašai ir pilnas prekių ženklo vadovas (brandbook) padeda išlaikyti vizualinį vientisumą, išsiskirti rinkoje bei būti geriau atpažįstamiems vartotojų. Firminis stilius ir identitetas formuoja kokybišką ir profesionalų įmonės įvaizdį.
  • Strategiškai apgalvotas ir unikalus pakuočių dizainas sudomina vartotoją ir išsiskiria iš konkurentų.
  • Vizualiai patrauklūs ir kokybiški baneriai pritraukia potencialių klientų dėmesį ir skatina konversijas.

Ilgametė patirtis su žinomais prekių ženklais

Visos grafinio dizaino paslaugos iš vienų rankų

Vidinė profesionalių dizainerių komanda

Pasitelkiami DI sprendimai

Kodėl mes?

Kiekvienas verslas yra unikalus, todėl visada skiriame laiko suprasti jūsų specifinius verslo tikslus ir poreikius bei pagal tai pritaikyti strategijas kampanijoms.

Grafiniu dizainu pasirūpins

+4

Galerija

Vidutinis klientų pajamų augimas
0 % +
Užklausų
0 +
Pardavimų transakcijų
0 +

2024 metais padėjome klientams pasiekti tokius rezultatus.
Patikėkite savo marketingą mums.

D.U.K.

Prekės ženklo apžvalga:
Šiame skyriuje trumpai pristatomas prekės ženklas, įskaitant jo misiją, viziją ir pamatines vertybes.

Logotipo gairės:
Logotipas ir išsamios instrukcijos, kaip jį naudoti, įskaitant dydį, vietą ir variantus.

Spalvų paletė:
Prekės ženklo pirminių ir antrinių spalvų specifikacijos, įskaitant spalvų kodus (pvz., RGB, HEX, CMYK).

Tipografija:
Informacija apie šriftus, naudojamus kuriant prekės ženklą, įskaitant šriftų stilius, dydžius ir naudojimo pavyzdžius.

Vizualinis stilius:
Fotografijos, iliustracijų ir grafinių elementų, atitinkančių prekės ženklo tapatybę, gairės.

Balsas ir tonas:
Prekės ženklo bendravimo stiliaus gairės, įskaitant kalbos nuostatas ir pageidaujamo pranešimų tono pavyzdžius.

Prekės ženklo taikymas:
Pavyzdžiai, kaip prekės ženklo elementai taikomi įvairiose priemonėse, pvz., vizitinėse kortelėse, svetainėse ir skelbimuose.

Ką daryti ir ko ne:
Įprastos praktikos, kurių reikėtų laikytis, ir ko reikia vengti atstovaujant prekės ženklą.

Socialinių tinklų gairės:
Kaip išlaikyti prekės ženklo nuoseklumą įvairiuose socialiniuose tinkluose.

Papildomi resursai:
Nuorodos į papildomus resursus arba šablonus, padedančius išlaikyti prekės ženklo nuoseklumą.

Priklausomai nuo firminio stiliaus vadovo (brandbook) apimties, paruošimas gali trukti nuo savaitės iki mėnesio. Kiekvienas atvejis individualus.

Reklamos banerių efektyvumas įprastai vertinamas pagal paspaudimų rodiklį (CTR) arba reklamos įsimenamumą (ad recall).

Vaizdas, matomas ekrane, gali šiek kiek skirtis nuo gauto galutinio spaudos gaminio dėl įvairių ekrano nustatymų, pavyzdžiui skirtingų spalvos modelių naudojamų ekrane (RGB) ir spaudoje (CMYK).

Spaudos sumaketavimo terminas gali skirtis priklausomai nuo spaudos tipo. Darbas gali trukti nuo valandos iki savaitės ar ilgiau. Kiekvienas atvejis individualus.

Patraukli pakuotė išsiskiria lentynose, pritraukdama vartotojų dėmesį ir skatindama juos rinktis būtent jūsų produktą. Ji pateikia svarbią informaciją, tokią kaip sudėtis, naudojimo instrukcijos ir galiojimo laikas, padedančią vartotojui priimti pagrįstą sprendimą. Gerai suprojektuota pakuotė stiprina prekių ženklo atpažįstamumą, kuria teigiamą įvaizdį ir padeda užmegzti ryšį su vartotoju.

DI yra grafikos dizainerio pagalbininkas. Įvairūs įrankiai pasitelkiami tiek idėjų generavimui, tiek realizavimui ir efektyvumo stebėjimui.

Pasikalbam!

Drauge galime rasti tinkamiausią sprendimą.