Socialinių tinklų administravimas


Veiksminga komunikacija socialiniuose tinkluose
Socialiniai tinklai šiandien atlieka itin svarbų vaidmenį formuojant prekių ženklų įvaizdį, kuriant teigiamą reputaciją ir skatinant pardavimus. Organinis turinys padeda užmegzti ryšį, tačiau norint pasiekti rezultatus, to neužtenka.
- Paruošiame komunikacijos strategiją.
- Kuriame originalų tekstinį ir vaizdinį turinį, atitinkantį prekių ženklo identitetą.
- Lokalizuojame reklamas konkrečioms rinkoms.
- Mokamą reklamą optimizuojame siekdami kokybiškų konversijų.
- Analizuojame rezultatus ir rengiame ataskaitas.
Komunikacijos strategija
Veiksmingai socialinių tinklų komunikacijai būtina strategija. Mes parengiame jūsų verslui pritaikytą socialinės medijos planą, profesionalų turinį ir analizuojame veiklos rodiklius. Tinkamai parengtos komunikacijos strategijos formuoja įmonių įvaizdį, gerina jų reputaciją ir matomumą, palaiko ryšį su vartotojais, skatina pardavimus.
Grafinio ir tekstinio turinio kūrimas
Kuriame įtraukiantį, verslo poreikiams ir nišai pritaikytą turinį, leidžiantį užmegzti ilgalaikį ryšį su tiksline auditorija. Grafinis dizainas vizualiai perteikia norimą žinutę, o tinkamai parašytas tekstas yra ne tik informatyvus, bet ir parduoda. Siekdami, kad vaizdinė medžiaga išsiskirtų, kuriame originalias iliustracijas, piktogramas ir taikome grafinio dizaino efektus. Tarpusavyje suderintos formos, vaizdai ir tekstai stiprina prekių ženklo įvaizdį ir skatina pardavimus.
Reklamos kampanijų administravimas
Valdydami reklamines kampanijas siekiame efektyviai pritraukti norimą tikslinę auditoriją ir įgyvendinti nustatytus tikslus. Šis kruopštus procesas apima užduotis nuo planavimo ir įrašų skelbimo įvairiose platformose, iki nuolatinio kampanijos našumo stebėjimo ir koregavimo realiuoju laiku. Analizuodami kampanijų duomenis užtikriname, kad biudžetai būtų optimizuoti, turinys atitiktų prekių ženklo komunikuojamą žinutę ir būtų pasiekti reklaminės kampanijos tikslai.
Reklamos optimizavimas
Reklaminių skelbimų optimizavimas yra sistemingas ir efektyvus kampanijų tobulinimas. Siekdami tinkamai optimizuoti reklamas, testuojame įvairų reklaminį turinį, stebime rezultatus, koreguojame auditorijas ir valdome biudžetą. Nuolat stebėdami reklaminių kampanijų metrikas, darome išvadas rezultatų gerinimui. Tai yra nesibaigiantis procesas, siekiant socialinių tinklų komunikacijos strategijoje numatytų tikslų.
Nori sužinoti daugiau?
Drauge galime rasti tinkamiausią sprendimą.
Socialinių tinklų nauda verslui
- Socialinių tinklų komunikacija leidžia pasiekti bet kuriame kliento kelionės etape esančius vartotojus – nuo nieko apie prekių ženklą nežinančių iki konversijas generuojančių.
- Tai – vienas iš didžiausią srautą į internetinį puslapį atvedančių marketingo kanalų.
- Bene daugiausiai interneto vartotojų atranda naujus prekių ženklus pamatę socialinių tinklų reklamą.

Originalūs sprendimai
Reklamos optimizuojamos kasdien
Skirtingų kompetencijų komanda
Pasitelkiami DI įrankiai nuotraukų ir video kūrimui
Kodėl mes?
Kiekvienas verslas yra unikalus, todėl visada skiriame laiko suprasti specifinius verslo tikslus ir poreikius bei pagal tai pritaikyti strategijas kampanijoms.
Socialiniais tinklais pasirūpins


+4
Galerija






2024 metais padėjome klientams pasiekti tokius rezultatus.
Patikėkite savo marketingą mums.
D.U.K.
Įrašų kiekis priklauso nuo verslo srities ir tikslo. Dažniausiai kiekis svyruoja nuo 4-12 įrašų, kad būtų palaikomas aktyvumas ir įtraukiama auditorija.
Reklamos auditorija parenkama pagal produkto / paslaugos vartotojų demografinius (amžius, lytis ir kt.) ir psichografinius (interesai, pomėgiai ir kt.) duomenis bei elgseną.
A / B testavimas yra naudojamas norint palyginti dvi tam tikro reklaminės kampanijos elemento versijas, siekiant nustatyti, kuri jų veikia geriau pagal iš anksto nustatytą metriką.
UGC (user-generated content) yra turinys, kurį sukuria vartotojai. Tai gali būti nuotraukos, vaizdo įrašai, live transliacijos, atsiliepimai ir apžvalgos socialiniuose tinkluose. UGC turinys yra autentiškas ir skatina vartotojų pasitikėjimą prekių ženklu, prekėmis ar paslaugomis.
Convo agentūra dirba su vartotojų generuojamu turiniu.
Socialinių tinklų ROI (return on investment) arba investicijų grąža yra būdas įvertinti rezultatus, lyginant su patirtomis išlaidomis. ROI padeda nuspręsti, ar investicijos į socialinius tinklus teigiamai veikia įmonės finansinius ar strateginius tikslus.
Nėra vieno universalaus sprendimo bendruomenės auginimui. Norint pritraukti daugiau sekėjų, svarbu kurti kokybišką ir vertingą turinį, atitinkantį tikslinės auditorijos poreikius. Auditorijos auginimui gali padėti reguliarus turinys, bendradarbiavimas su kitomis įmonėmis ar influenceriais, mokamos reklamos kampanijos, eksperimentavimas su įvairiomis socialinių tinklų funkcijomis (stories, reels ir kt.), konkursų rengimas ir pan.
Geriausias būdas auginti auditoriją yra derinant mokamą ir organinį turinį. Mokama reklama padeda greičiau pasiekti socialinių tinklų komunikacijos tikslus (pvz., pajamų, auditorijos, pasiekiamumo ir kt. augimą), plačiau iškomunikuoti transliuojamas žinutes. Organinis turinys dažnai yra įtraukesnis už reklaminį ir leidžia kurti ilgalaikį ryšį su vartotojais, tačiau pasiekia siauresnę auditoriją.


Pasikalbam!
Drauge galime rasti tinkamiausią sprendimą.