Eiti prie turinio
Paslaugos
Socialinių tinklų administravimas
Reklama Facebook
Reklama TikTok
Reklama LinkedIn
Reklama Pinterest
Google Ads reklama
Email marketingas
Grafinio dizaino paslaugos
Tekstų rašymas
SEO paslaugos
Marketingo strategija
Projektai
Apie mus
Straipsniai
Kontaktai
Lietuvių
English
Paslaugos
Socialinių tinklų administravimas
Reklama Facebook
Reklama TikTok
Reklama LinkedIn
Reklama Pinterest
Google Ads reklama
Email marketingas
Grafinio dizaino paslaugos
Tekstų rašymas
SEO paslaugos
Marketingo strategija
Projektai
Apie mus
Straipsniai
Kontaktai
Lietuvių
English
Susisiekti
Straipsniai
SEO ateitis – optimizavimas atsakymų paieškos sistemoms (AEO)
SEO (optimizavimas paieškos varikliams) jau ilgą laiką yra vienas pagrindinių skaitmeninės rinkodaros strategijos komponentų, tačiau į priekį veržiasi naujas metodas – optimizavimas atsakymų paieškos varikliams (AEO).
Skaityti daugiau
Grafinio dizaino tendencijos 2025-aisiais: kas naujo?
Praėjusiais metais retro serif šriftai sulaukė didelio populiarumo prekių ženklų kūrime, ir 2025-aisiais ši tendencija tęsis.
Skaityti daugiau
Žaidimo taisykles keičiantis naujas duomenų sekimo įrankis – STAPE
Duomenų sekimas yra svarbi marketingo dalis, leidžianti suprasti klientų elgesį, optimizuoti kampanijas ir didinti investicijų grąžą.
Skaityti daugiau
Galimybės „Instagram“ tinkle plečiasi – ar jau išbandėte šiuos funkcionalumus?
„Instagram“ ir toliau plečia savo funkcijų spektrą, siekdama patenkinti individualių vartotojų ir prekių ženklų poreikius.
Skaityti daugiau
Idėjų kalendorius 2024-ųjų metų komunikacijai: spalis, lapkritis, gruodis
Norint, kad jūsų prekių ženklas išliktų matomas ir įdomus ištisus metus, reikalinga nuosekli kokybiško, vertingo ir įtraukiančio turinio komunikacija.
Skaityti daugiau
Atsiveria naujos galimybės: mokama „TikTok“ reklama jau ir Lietuvoje
Lietuvoje ir kitose Baltijos šalyse pagaliau atsiveria ilgai laukta galimybė kurti mokamas „TikTok“ reklamas. Tai, be jokių abejonių, viena svarbiausių šių metų marketingo naujienų.
Skaityti daugiau
Idėjų kalendorius 2024-ųjų metų komunikacijai: liepa, rugpjūtis, rugsėjis
Jau pakalbėjome apie pirmuosius du šių metų ketvirčius, o šį kartą kviečiame apžvelgti, kokios temos gali būti naudingos 2024-ųjų metų liepą, rugpjūtį ir rugsėjį.
Skaityti daugiau
Kaip įtraukti klientus į savo komunikaciją ir kuo tai naudinga?
Jei iki šiol nebuvote įtraukę klientų į savo komunikaciją – turėtumėte apsvarstyti tokią galimybę. Teatre tai vadinama ketvirtosios sienos griovimu, o marketingo pasaulyje – vartotojų sugeneruotu turiniu...
Skaityti daugiau
Idėjų kalendorius 2024-ųjų metų komunikacijai: balandis, gegužė, birželis
Norint, kad jūsų prekių ženklas išliktų matomas ir įdomus ištisus metus, reikalinga nuosekli kokybiško, vertingo bei įtraukiančio turinio komunikacija. Praėjusiame idėjų kalendoriaus straipsnyje kalbėjome apie pirmąjį metų...
Skaityti daugiau
Konversijos marketinge: reikšmė ir matavimas
Konversijos yra svarbus rodiklis, padedantis įvertinti, kaip sekasi jūsų verslui ir geriau suprasti visą vartotojo kelionę iki pagrindinio tikslo – prekės ar paslaugos įsigijimo.
Skaityti daugiau
Page
1
Page
2
Page
3
Paslaugos
Socialinių tinklų administravimas
Reklama Facebook
Reklama TikTok
Reklama LinkedIn
Reklama Pinterest
Google Ads reklama
Email marketingas
Grafinio dizaino paslaugos
Tekstų rašymas
SEO paslaugos
Marketingo strategija
Projektai
Apie mus
Straipsniai
Kontaktai
Lietuvių
English