Eiti prie turinio
Paslaugos
Socialinių tinklų administravimas
Reklama Facebook
Reklama TikTok
Reklama LinkedIn
Reklama Pinterest
Google Ads reklama
Email marketingas
El. parduotuvių kūrimas
Grafinio dizaino paslaugos
Video kūrimas
Tekstų rašymas
SEO paslaugos
Marketingo strategija
Projektai
Apie mus
Straipsniai
Kontaktai
Lietuvių
English
Paslaugos
Socialinių tinklų administravimas
Reklama Facebook
Reklama TikTok
Reklama LinkedIn
Reklama Pinterest
Google Ads reklama
Email marketingas
El. parduotuvių kūrimas
Grafinio dizaino paslaugos
Video kūrimas
Tekstų rašymas
SEO paslaugos
Marketingo strategija
Projektai
Apie mus
Straipsniai
Kontaktai
Lietuvių
English
Susisiekti
Pagrindinis
›
Straipsniai
Straipsniai
Dirbtinis intelektas marketingo duomenų analizei: 5 sprendimai efektyvesniam darbui
Marketingas neįsivaizduojamas be daugybės duomenų apie vartotojus, jų elgseną, kampanijų efektyvumą ir t.t. Tačiau dideli duomenų kiekiai savaime nėra vertingi – tik išgrynintos įžvalgos padeda priimti geresnius
Skaityti daugiau
2025 metų „Eurovizijos“ dalyvių sėkmės strategijos: kaip išsiskirti globalioje scenoje
„Eurovizijos“ dainų konkursas – tai ne tik muzikinis renginys, bet ir puiki platforma įvaizdžio kūrimui, tarptautinio dėmesio pritraukimui ir kūrybiškai komunikacijai su tiksline auditorija.
Skaityti daugiau
Kaip hiperpersonalizacija keičia vartotojų patirtį ir verslo rezultatus?
Marketingas yra nuolat besikeičianti sritis, ir šiuo metu viena svarbiausių tendencijų, kuriai reikia skirti ypatingą dėmesį, yra hiperpersonalizacija.
Skaityti daugiau
Kaip sukurti video turinį, prikaustantį žiūrovų dėmesį?
Vaizdo turinys šiuolaikinėje rinkodaroje jau seniai nebe prabanga, o būtinybė. Jis padeda verslams pasiekti platesnę auditoriją, sukurti autentišką ryšį su klientais ir netgi padidinti pardavimus
Skaityti daugiau
SEO ateitis – optimizavimas atsakymų paieškos sistemoms (AEO)
SEO (optimizavimas paieškos varikliams) jau ilgą laiką yra vienas pagrindinių skaitmeninės rinkodaros strategijos komponentų, tačiau į priekį veržiasi naujas metodas – optimizavimas atsakymų paieškos varikliams (AEO).
Skaityti daugiau
Grafinio dizaino tendencijos 2025-aisiais: kas naujo?
Praėjusiais metais retro serif šriftai sulaukė didelio populiarumo prekių ženklų kūrime, ir 2025-aisiais ši tendencija tęsis.
Skaityti daugiau
Žaidimo taisykles keičiantis naujas duomenų sekimo įrankis – STAPE
Duomenų sekimas yra svarbi marketingo dalis, leidžianti suprasti klientų elgesį, optimizuoti kampanijas ir didinti investicijų grąžą.
Skaityti daugiau
Galimybės „Instagram“ tinkle plečiasi – ar jau išbandėte šiuos funkcionalumus?
„Instagram“ ir toliau plečia savo funkcijų spektrą, siekdama patenkinti individualių vartotojų ir prekių ženklų poreikius.
Skaityti daugiau
Idėjų kalendorius 2025-ųjų metų komunikacijai: spalis, lapkritis, gruodis
Norint, kad jūsų prekių ženklas išliktų matomas ir įdomus ištisus metus, reikalinga nuosekli kokybiško, vertingo ir įtraukiančio turinio komunikacija.
Skaityti daugiau
Atsiveria naujos galimybės: mokama „TikTok“ reklama jau ir Lietuvoje
Lietuvoje ir kitose Baltijos šalyse pagaliau atsiveria ilgai laukta galimybė kurti mokamas „TikTok“ reklamas. Tai, be jokių abejonių, viena svarbiausių šių metų marketingo naujienų.
Skaityti daugiau
Page
1
Page
2
Page
3
Paslaugos
Socialinių tinklų administravimas
Reklama Facebook
Reklama TikTok
Reklama LinkedIn
Reklama Pinterest
Google Ads reklama
Email marketingas
El. parduotuvių kūrimas
Grafinio dizaino paslaugos
Video kūrimas
Tekstų rašymas
SEO paslaugos
Marketingo strategija
Projektai
Apie mus
Straipsniai
Kontaktai
Lietuvių
English