Straipsniai

Dirbtinis_intelektas_marketingo_duomenų_analizei

Dirbtinis intelektas marketingo duomenų analizei: 5 sprendimai efektyvesniam darbui

Marketingas neįsivaizduojamas be daugybės duomenų apie vartotojus, jų elgseną, kampanijų efektyvumą ir t.t. Tačiau dideli duomenų kiekiai savaime nėra vertingi – tik išgrynintos įžvalgos padeda priimti geresnius

Skaityti daugiau

2025 metų „Eurovizijos“ dalyvių sėkmės strategijos: kaip išsiskirti globalioje scenoje

„Eurovizijos“ dainų konkursas – tai ne tik muzikinis renginys, bet ir puiki platforma įvaizdžio kūrimui, tarptautinio dėmesio pritraukimui ir kūrybiškai komunikacijai su tiksline auditorija.

Skaityti daugiau

Hiperpersonalizacija

Kaip hiperpersonalizacija keičia vartotojų patirtį ir verslo rezultatus?

Marketingas yra nuolat besikeičianti sritis, ir šiuo metu viena svarbiausių tendencijų, kuriai reikia skirti ypatingą dėmesį, yra hiperpersonalizacija.

Skaityti daugiau

Kaip sukurti video turinį, prikaustantį žiūrovų dėmesį?

Vaizdo turinys šiuolaikinėje rinkodaroje jau seniai nebe prabanga, o būtinybė. Jis padeda verslams pasiekti platesnę auditoriją, sukurti autentišką ryšį su klientais ir netgi padidinti pardavimus

Skaityti daugiau

SEO ateitis – optimizavimas atsakymų paieškos sistemoms (AEO)

SEO (optimizavimas paieškos varikliams) jau ilgą laiką yra vienas pagrindinių skaitmeninės rinkodaros strategijos komponentų, tačiau į priekį veržiasi naujas metodas – optimizavimas atsakymų paieškos varikliams (AEO).

Skaityti daugiau

Grafinio dizaino tendencijos 2025-aisiais: kas naujo?

Praėjusiais metais retro serif šriftai sulaukė didelio populiarumo prekių ženklų kūrime, ir 2025-aisiais ši tendencija tęsis.

Skaityti daugiau

Žaidimo taisykles keičiantis naujas duomenų sekimo įrankis – STAPE

Duomenų sekimas yra svarbi marketingo dalis, leidžianti suprasti klientų elgesį, optimizuoti kampanijas ir didinti investicijų grąžą.

Skaityti daugiau

Galimybės „Instagram“ tinkle plečiasi – ar jau išbandėte šiuos funkcionalumus?

„Instagram“ ir toliau plečia savo funkcijų spektrą, siekdama patenkinti individualių vartotojų ir prekių ženklų poreikius.

Skaityti daugiau

Idėjų kalendorius 2025-ųjų metų komunikacijai: spalis, lapkritis, gruodis

Norint, kad jūsų prekių ženklas išliktų matomas ir įdomus ištisus metus, reikalinga nuosekli kokybiško, vertingo ir įtraukiančio turinio komunikacija.

Skaityti daugiau

Atsiveria naujos galimybės: mokama „TikTok“ reklama jau ir Lietuvoje

Lietuvoje ir kitose Baltijos šalyse pagaliau atsiveria ilgai laukta galimybė kurti mokamas „TikTok“ reklamas. Tai, be jokių abejonių, viena svarbiausių šių metų marketingo naujienų.

Skaityti daugiau