Straipsniai

Asmeninis prekės ženklas: imkit mane ir skaitykit

Sakysit, nei aš prekė, nei aš ženklas, neturiu tokio ir nereikia. Gal ir nelabai šokiruojanti, bet tiesa ta, kad jį turi kiekvienas. Asmeninis prekės ženklas...

Skaityti daugiau

Įtikinimo instrumentai reklamoje: kas veikia vartotojus?

Gerokai už retorikos mokslą jaunesnė reklama iš savo protėvių perėmė pagrindinę misiją – įtikinti adresatą. Ir čia nėra jokio stebuklo – kaip ir retorika, reklama apeliuoja...

Skaityti daugiau

FOMO arba taip bijau nespėt, kad perku dabar

Tai angliško termino „fear of missing out“ pirmųjų raidžių santrumpa, kurios reikšmė išvertus į lietuvių kalbą – „baimė praleisti“. Šį terminą veikiausiai esate girdėję bent kartą...

Skaityti daugiau

Dizainas – investicija, dėl kurios nepasigailėsite

Rinkodaros ekspertai, kalbėdami apie prekių ženklo įvaizdį, neretai akcentuoja, jog turite būti matomi. Tačiau vien tik būti matomiems nepakanka. Komunikacija turi būti tikslinga, patraukli ir įsimintina...

Skaityti daugiau

SEO: kaip atsidurti paieškos rezultatų viršūnėje?

SEO (Search Engine Optimization) – paieškos sistemų optimizavimas – jau yra privalomąja tvarka įtrauktas į kiekvieno save gerbiančio marketingo išmanytojo žodyną. SEO tikslas – taip apdoroti...

Skaityti daugiau

Popup – neišnaudotas įrankis konversijų didinimui

Verslų poreikis būti pastebėtiems ir parduoti verčia marketingistus ieškoti ir taikyti efektyviausius reklamos metodus. Čia prieš akis netikėtai iššoka Pop-up (tiesioginis vertimas – staiga pašokti) ir...

Skaityti daugiau

Reklama ir visuomenės skauduliai: situacijos išnaudojimas ar sąmoningumo ugdymas?

„Bet juk jūs pasinaudojote situacija, žmonių pažeidžiamumu!“ – dažnai pasigirsta kaltinimai, kai įmonės imasi kalbėti apie visuomenės skaudulius, spręsti su jais susijusias problemas ar įsteigia paramos fondą.

Skaityti daugiau

Kaip rašyti socialiniuose tinkluose, kad sužvejotum savo klientą?

Socialiniai tinklai – tai kaip dirbtiniai informaciniai prūdai. Vieni didesni, pavyzdžiui, Facebook‘as – kiek „scrollinsi“, tiek naujienos keisis, ir nerdamas gilyn nepasieksi „dugno“...

Skaityti daugiau

B2B marketingo metiniai rodikliai: ką matuojame

Metiniai rodikliai ypač aktualūs B2B versluose, kur pardavimo procesai tęsiasi ilgiau, o marketingo priemonių indėlis sunkiau pamatuojamas. Pavyzdžiui, jei pardavimo klientui procesas užtrunka vidutiniškai tris mėnesius...

Skaityti daugiau