Straipsniai

Facebook Catalog: verslo galvos skausmas ar nuskausminamieji?

Dažniausiai girdima rauda marketingo pasaulyje: „Biudžetą vis keliam, reklamą vis perkam, o konversijų kaip nėr, taip nėr“. Čia ir sustokime – iki išsvajotų konversijų reikia padirbėti...

Skaityti daugiau

Asmeninis prekės ženklas: imkit mane ir skaitykit

Sakysit, nei aš prekė, nei aš ženklas, neturiu tokio ir nereikia. Gal ir nelabai šokiruojanti, bet tiesa ta, kad jį turi kiekvienas. Asmeninis prekės ženklas...

Skaityti daugiau

FOMO arba taip bijau nespėt, kad perku dabar

Tai angliško termino „fear of missing out“ pirmųjų raidžių santrumpa, kurios reikšmė išvertus į lietuvių kalbą – „baimė praleisti“. Šį terminą veikiausiai esate girdėję bent kartą...

Skaityti daugiau

SEO: kaip atsidurti paieškos rezultatų viršūnėje?

SEO (Search Engine Optimization) – paieškos sistemų optimizavimas – jau yra privalomąja tvarka įtrauktas į kiekvieno save gerbiančio marketingo išmanytojo žodyną. SEO tikslas – taip apdoroti...

Skaityti daugiau

Popup – neišnaudotas įrankis konversijų didinimui

Verslų poreikis būti pastebėtiems ir parduoti verčia marketingistus ieškoti ir taikyti efektyviausius reklamos metodus. Čia prieš akis netikėtai iššoka Pop-up (tiesioginis vertimas – staiga pašokti) ir...

Skaityti daugiau

Reklama ir visuomenės skauduliai: situacijos išnaudojimas ar sąmoningumo ugdymas?

„Bet juk jūs pasinaudojote situacija, žmonių pažeidžiamumu!“ – dažnai pasigirsta kaltinimai, kai įmonės imasi kalbėti apie visuomenės skaudulius, spręsti su jais susijusias problemas ar įsteigia paramos fondą.

Skaityti daugiau

B2B marketingo metiniai rodikliai: ką matuojame

Metiniai rodikliai ypač aktualūs B2B versluose, kur pardavimo procesai tęsiasi ilgiau, o marketingo priemonių indėlis sunkiau pamatuojamas. Pavyzdžiui, jei pardavimo klientui procesas užtrunka vidutiniškai tris mėnesius...

Skaityti daugiau