Straipsniai

Gamification: nuo smagios idėjos iki naudos įmonei

Įdomu, kaip skirtingus komandos narius vienijantis pomėgis netikėtai gali virsti išskirtine idėja, o pastaroji materializuotis ir tapti unikaliu vidinės įmonės kultūros reiškiniu? Klausiate, apie ką mes čia?

Skaityti daugiau

Idėjų kalendorius 2024-ųjų metų komunikacijai: sausis, vasaris, kovas

Norint, kad jūsų prekių ženklas išliktų matomas ir įdomus ištisus metus, reikalinga nuosekli kokybiško, vertingo bei įtraukiančio turinio komunikacija. Norėdami šį procesą šiek tiek palengvinti, paruošėme jums

Skaityti daugiau

Žargonas reklamoje (ne)pasiteisina?

Senelyyyyzai... Toks pasisveikinimas reklaminėje žinutėje nėra dažnas, o ir ne visada tinkamas. Tačiau net ir bendrinės lietuvių kalbos normų neatitinkantys žodžiai ar posakiai gali tapti...

Skaityti daugiau

Email marketingas: tiesioginis kelias į Black Friday ir Cyber Monday pardavimų sėkmę

Dinamiškame skaitmeninės rinkodaros pasaulyje tendencijos keičiasi šviesos greičiu. Įmonės nuolat ieško naujoviškų ir efektyvių būdų savo produktams bei paslaugoms reklamuoti. Ypač rudenį, kai artėja Black Friday...

Skaityti daugiau

Kaip tinkamai pasiruošti Black Friday ir Cyber Monday

Artėjant Black Friday ir Cyber Monday karštinei, rekomenduojame tinkamai pasiruošti: parengti komunikacijos planą, iš anksto sukurti turinį, reklamines kampanijas, suplanuoti skiriamą biudžetą.

Skaityti daugiau

Memai – skaitmeninės rinkodaros perliukas?

Per pastarąjį dešimtmetį memes tapo šiuolaikinės kultūros dalimi, emocijų išraiškos būdu ir sparčiai plintančiu humoristiniu reiškiniu. Jie yra visame internete – naujos tendencijos ar populiarėjančios temos gali...

Skaityti daugiau

Kolekcinės monetos internete: kokią įtaką pardavimams turi skaitmeninės rinkodaros įrankiai?

Pasaulyje vykstanti globalizacija skatina privačius verslus keltis į skaitmeninę erdvę ir atveria plėtros galimybes tarptautinėje rinkoje. Nors tai labiausiai liečia privačius juridinius asmenis, neatsilieka ir valstybinis sektorius...

Skaityti daugiau

Facebook Catalog: verslo galvos skausmas ar nuskausminamieji?

Dažniausiai girdima rauda marketingo pasaulyje: „Biudžetą vis keliam, reklamą vis perkam, o konversijų kaip nėr, taip nėr“. Čia ir sustokime – iki išsvajotų konversijų reikia padirbėti...

Skaityti daugiau

Kodėl verta turėti išorinius marketingo partnerius?

Kūrybininkus ir pardavimų specialistus vienijanti marketingo agentūra „Sėkmingi“ skaičiuoja ketvirtuosius gyvavimo metus ir toliau nesustodama auga. Į virtualią erdvę persikonvertavęs gyvenimas paskatino Lietuvos įmones skirti...

Skaityti daugiau

Vizualinė komunikacija soc. tinkluose: tiesiog gražu?

„Kas yra socialiniai tinklai ir kodėl svarbu juose egzistuoti?“– klausimas, kurį vargu ar kada beišgirsite įmonių rinkodaros kontekste. Socialiniai tinklai neabejotinai užkariavo reklamos pasaulį...

Skaityti daugiau